Limbeck Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 iPhonen er like full av begrensninger Jeg kan ikke kjøre et hvilke som helst program på den, kun de applikasjonene Apple lar meg kjøre. Du kan såklart jailbreake telefonen, men da bryter du med Apple's rettningslinjer, og du frasier deg all garanti/reklamasjonsrett. Og jeg MÅ (vet at det finnes omveier) synkronisere med iTunes, noe ikke alle ønsker, deriblandt meg. Uff ja du kan bare velge i 65000 programmer, det er så begrenset. Og iTunes er et forferdelig system å få syncet alt på telefonen med. Nei det er de andre produsentene som har skjønt dette med brukevennlighet og enkle løsninger, eller vent.... Drag and drop er veldig brukervennlig. Men du er jammen heldig du som har skjønt at det bare er en mobil som kan brukes. Alt det andre er bare dritt ikke sant? Apple har gjort alt perfekt og alle de andre har gjort alt feil Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Men du er jammen heldig du som har skjønt at det bare er en mobil som kan brukes. Alt det andre er bare dritt ikke sant? Apple har gjort alt perfekt og alle de andre har gjort alt feil Jeg er heldig som har en telefon jeg er nesten 100% fornøyd med, det er helt korrekt. Jeg har hatt mange mobiler gjennom mange år og dette er den første som jeg er genuin glad i og ikke vurderer å bytte. Jeg har ingen andre Appleprodukter og har ingen planer om å skaffe meg det heller. Jeg liker å diskutere, kommentere og lære nye ting om denne mobilen, og finne ut hva som skjer videre i produktutviklingen rundt Apples telefoner. Derfor leser jeg og oppsøker informasjon om iPhone. Jeg engasjerer meg ikke i noen særlig grad i andre mobilprodusenter lengre. Men jeg følger med såpass at jeg eventuelt får vite om det er noen fullverdig konkurrent til iPhone, da jeg ikke helt ukritisk kaster penger etter en bestemt produsent og gjerne bytter merker. Men det jeg ikke fatter er hvorfor folk som ikke liker eller eier produktet oppsøker informasjon og diskusjoner rundt noe de ikke vil ha. Hva får folk til å være så oppslukt i å prøve å drepe andres begeistring for et helstøåt produkt? Ingen blir skadet av å bruke iTunes. Ingen lider noen nød av å være begrenset til "bare" 65000 program for sin telefon. Apple har skaffet seg over 40 millioner brukere av OS X plattformen på 2 år og det øker i stadig større grad. De solgt 5.2 millioner iPhone bare forrige kvartal. På de samme to årene har sony Ericcson, Nokia og Motorola tapt markedsandeler. Det er et uomtvistelig bevis på at Apple gjør det meste rett om dagen, mens resten av røkla prøver å ta de igjen(foruten kanskje ett par koreanske selskaper) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg klager heller ikke over ditt valg av mobil. Jeg har iphone selv. Det jeg reagerer på er at brukere av iPhone ikke tåler kritikk av telefonen. Jeg som mange andre her er fasinert av alle typer mobiler og liker å diskutere dem. Men når iPhone kommer inn i bildet så blir det tatt som en personlig fornermelse. iPhone har sine pluss og minus i likhet med alle andre telefoner Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er ikke noe som er spesielt for iPhone det, selv om Apple-tilhengere ofte opptrer som nærmest en hjernevasket kult. Jeg har frekventert diverse forum i forbindelse med de fleste mobiler jeg har hatt i nyere tid, og har da kunnet diskutere og utveksle info og erfaringer i all fordragelighet. Men når det kommer til iPhone er det en hel skare med folk som bare er nødt til å få sagt hvor mye de hater og ikke kan fordra produktet, og hvor tilbakestående de som har det er. Merkelig hvordan Apple klarer å vekke så sterke følelser hos folk, på begge sider. Lenke til kommentar
Trollis Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja de er dårlig i mørket, men andre telefoner er heller ikke bedre i mørket. Så da må jo alle telefoner med kamera trekkes for dette ellers så blir det hele komisk og useriøst. Det finnes ingen kameratelefoner som leverer gode bilder under dårlig lysforhold, årsaken er jo at dagens teknologi har sine begrensninger med så små linser som kameratelefoner har. Dette er jo bare tull. Selv om ingen kameratelefoner leverer utmerket bildekvalitet er det jo mange som lever langt bedre bilde enn Iphone, også i mørket. Disse skal da selvfølgelig ikke trekkes. Dette er ikke tull, ditto til deg. Jeg kommenterte kameraet til iPhone 3GS, det er faktisk et av de aller beste mobilkamera du kan få. Jeg driter i hvor mange MP vi snakker om, 8MP på en så liten linse blir bare søppel. Jeg har ikke tenkt å forsvare kameraet på iPhone/iPhone 3G, for det suger maks. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Som Limbeck sier her. Jeg klager ikke på ditt valg av telefon, og ønsker ikke å rakke ned på noen for deres valg av telefon. Inntil nylig brukte jeg selv en Siemens A55, og jeg har ikke vært så fornøyd med en telefon som jeg var med den. Jeg er en engasjert forumbruker. Det jeg dog reagerer på, er at enkelte presenterer iPhonen på en måte som får den til å virke som verdens beste telefon, uansett hvilke bruksområde du har. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Er ikke noe som er spesielt for iPhone det, selv om Apple-tilhengere ofte opptrer som nærmest en hjernevasket kult. Jeg har frekventert diverse forum i forbindelse med de fleste mobiler jeg har hatt i nyere tid, og har da kunnet diskutere og utveksle info og erfaringer i all fordragelighet. Men når det kommer til iPhone er det en hel skare med folk som bare er nødt til å få sagt hvor mye de hater og ikke kan fordra produktet, og hvor tilbakestående de som har det er. Merkelig hvordan Apple klarer å vekke så sterke følelser hos folk, på begge sider. Vær litt annerledes og bli utstøtt vet du Pluss at Apple (og fansen) er flinke til å provosere da. Endret 25. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Trollis Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er ikke noe som er spesielt for iPhone det, selv om Apple-tilhengere ofte opptrer som nærmest en hjernevasket kult. Jeg har frekventert diverse forum i forbindelse med de fleste mobiler jeg har hatt i nyere tid, og har da kunnet diskutere og utveksle info og erfaringer i all fordragelighet. Men når det kommer til iPhone er det en hel skare med folk som bare er nødt til å få sagt hvor mye de hater og ikke kan fordra produktet, og hvor tilbakestående de som har det er. Merkelig hvordan Apple klarer å vekke så sterke følelser hos folk, på begge sider. Det vekker sterke følelser når 90% av de som kritiserer iPhone helt åpenbart ikke har brukt den selv mer enn 5minutt eller de har testet OS 1.0 på første versjon av iPhone. Makan til mange feilaktige påstander i denne tråden skal man lete lenge etter, og det er helt bortkastet tid å kommentere alle. Jeg brukte min iPhone 3G hver eneste dag i 9.mnd. før jeg solgte den, og for meg så var det litt halleluja ja. Føler meg ikke som et kult medlem av den grunn, jeg bare formidler hvordan jeg opplevde iPhone 3G i daglig bruk. Den ER dritbra, selv om den har en del svakheter. Men iPhone 3GS med OS3 er bare er en herlig kombinasjon som IKKE har mange svakheter. Per dags dato er det ingen som har et bedre produkt for folk folk. Bedriftsbrukere vil nok savne noen funksjoner fra Windows Mobile. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Veeel, personlig så savner jeg WM jeg. Har ikke 3GS da, men har os 3.0 Hva som er det beste for folk, får folk bestemme selv. Iphone gjør sine ting veldig bra og tjener på det. Lenke til kommentar
Trollis Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 "Litt stor og klumpete" HALLO! (...) Blir teit å si at det er et minus (...) Helt latterlig å trekke for dette (...) nok en useriøs påstand fra deg (...) blir bare for dumt (...) ikke bare med synsing som du gjør (...) Hallo kvinnfolk (...) det dummeste jeg noensinne har lest i en mobiltelefon test, EVER! Også så seriøst vi alle tar deg etter den seriøse og utrolig konstruktive kritikken du kommer med her (ironi, for de som ikke skjønte det). Når jeg leste testen, så visste jeg at en del Apple/iPhone-tilhengere og eiere kom til å hisse seg grundig opp, til tross for at testen hovedsaklig var positiv, og ga telefonen en femmer. Det virker som iPhone på mange måter skaper en slags religion, og det taler jo selvsagt veldig positivt for selve telefonen. Problemet er at noen blir blinde for ulempene. Jeg synes kritikken som artikkelforfatteren kommer med hovedsaklig er berettiget, ettersom det er slik en førstegangsbruker vil oppfatte telefonen. Å si at å kritisere for dårlig batteri er useriøst fordi den ikke er dårligere enn andre, blir feil. For batteriet ER dårlig... selv om andre ikke er bedre. Bildene viser jo at telefonen er dårlig i dunkel belysning. Andre tester har kanskje kommet til en annen konklusjon, men det viser jo bare enten at man har tatt bilder i forskjellige situasjoner, og at telefonens kamera ikke takler litt vriene situasjoner, eller at man har forskjellig oppfatning av hva som er bra og ikke. Det vil alltid være synsing i et slikt tilfelle, da det går på personlige preferanser og hva man er vant til. Uansett er det ikke til å komme vekk fra at mange av dagens mobiltelefoner har bedre kamera enn dette. At det finnes programvare som retter opp en del av minusene fra testen er vel og bra, men telefonen testes slik den kommer fra fabrikken, som alle andre telefoner. Og når det sies at det ikke er et minus at man må låse opp telefonen, fordi andre må låses opp, så blir det feil. 99 eller 100%% av alle andre mobiltelefoner som selges i Norge kan kjøpes ulåst, fra norsk forhandler som har kjøpt fra norsk importør/distributør. Skal man ha en ulåst Apple, må man enten tegne abonnement og deretter bryte det, eller man må kjøpe en gråimportert der du kan få mye problemer med garanti og reklamasjon i etterkant. Det har ihvertfall vært sånn frem til nå. Jeg har ingen problemer med å forsvare mine kommentarer vedrørende testen, fordi de er faktisk helt korrekte. Var jeg spydig og frekk? Ja og det var nemlig meningen også. Amobil sin såkalte "test" av telefonen er alt annet enn seriøs og dyp. Jeg mener faktisk at telefonen har flere svakheter som ikke nevnes men at telefonen alikevel fortjener en solid femmer. Disse svakhetene er nok mest relevant for bedriftsmarkedet, bortsett fra en stor minus som berører de fleste av oss. iPhone 3GS fokuserer ikke etter at filming er påbegynt, og det er nok videofunksjonen som kommer til å bli mest populær for nye brukere tror jeg. Kritikk av batteriet og kameraet på iPhone 3GS er særdeles urimelig tatt i betraktning følgende. Batteriet holder mye lengre enn tilsvarende telefoner under tilsvarende bruk. Så hvorfor får ikke alle tilsvarende telefoner kritikk for dårlig batteri hos Amobil? Folkens, batteriet på iPhone 3GS med alle sine muligheter er faktisk bra til tross for svartmalingen av Amobil og enkelt personer på dette forumet. Kameraet er ikke testet på en mer vitenskapenlig måte med direkte sammenligning med andre telefoner på markedet under identiske lysforhold. Det har andre gjort og det viser at kameraet på 3GS er et av de beste på markedet under dårlige lysforhold. Det er slik man må teste, man kan ikke bare ta noen vilkårlige bilder med dårlig lys og si at det finnes bedre. Det blir ikke en skikkelig test av kameraet men ren synsing fra Amobil. Megapiksler er ikke alt må jeg vel også legge til, før noen kommenterer det og, noen skal jo absolutt har flest mulig megapiksler og tror det løser alle problemer. iPhone 3GS kan jo for øvrig kjøpes uten abonnement. (De fleste telefonene i Norge selges med operatørlås, selv om de kan kjøpes uten.) Lenke til kommentar
Scionic Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg liker ikke apple PGA deres restriktive holdninger til hardware og software. da vet dere det... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nåvel, dere har holdt en saklig diskusjon så langt - fortsett med det. To innlegg forsvant. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har ingen problemer med å forsvare mine kommentarer vedrørende testen, fordi de er faktisk helt korrekte. Var jeg spydig og frekk? Ja og det var nemlig meningen også. Amobil sin såkalte "test" av telefonen er alt annet enn seriøs og dyp. Kritikk av batteriet og kameraet på iPhone 3GS er særdeles urimelig tatt i betraktning følgende. Batteriet holder mye lengre enn tilsvarende telefoner under tilsvarende bruk. Så hvorfor får ikke alle tilsvarende telefoner kritikk for dårlig batteri hos Amobil? Folkens, batteriet på iPhone 3GS med alle sine muligheter er faktisk bra til tross for svartmalingen av Amobil og enkelt personer på dette forumet. Kameraet er ikke testet på en mer vitenskapenlig måte med direkte sammenligning med andre telefoner på markedet under identiske lysforhold. Det har andre gjort og det viser at kameraet på 3GS er et av de beste på markedet under dårlige lysforhold. Det er slik man må teste, man kan ikke bare ta noen vilkårlige bilder med dårlig lys og si at det finnes bedre. Det blir ikke en skikkelig test av kameraet men ren synsing fra Amobil. Megapiksler er ikke alt må jeg vel også legge til, før noen kommenterer det og, noen skal jo absolutt har flest mulig megapiksler og tror det løser alle problemer. iPhone 3GS kan jo for øvrig kjøpes uten abonnement. (De fleste telefonene i Norge selges med operatørlås, selv om de kan kjøpes uten.) For det første, iPhone 3GS kan ikke kjøpes uten abonnement fra de offisielle leverandørene, noe som er et klart minus. Batteriet er på det beste middelmådig, etter å ha brukt iPhone siden oktober 2007 (først iPhone 8 gb, så iPhone 16 gb og til slutt iPhone 3G 16 gb) så har ikke batteritiden utviklet seg mye. Mer funksjonalitet krever mer batteri, 3GS'en er nok bedre enn 3G'en men jeg nekter å tro den er blitt bedre enn middelmådig. Og til slutt, iPhone 3GS sitt kamera er ikke blant de beste på markedet i dag. Samsung innov8, Samsung Omnia i890 HD, Sony Ericsson W995, Nokia N86 med flere er helt klart overlegen den. Trenger ingen vitenskaplig test for å bevise noe annet, google deg frem til bilder tatt med alle telefonene og du finner raskt ut at iPhone 3GS sitt kamera ikke er best. Det er helt klart mye bedre enn iPhone 3G, men mange modeller som er i salg i dag er kjempemye bedre. Og da tenker jeg ikke på at de har høyere antall megapiksler. Og forøvrig, din spydige og frekke tone gjør bare at du ikke blir tatt noe spesielt seriøst. Bare fordi du er uenig i testen, betyr ikke at du sitter med noe fasit, og kan komme her og belære artikkelforfatteren med uttrykk som "hør her kvinnfolk". Alt du kommer med er påstander, og de er ikke noe mer korrekt enn det artikkelforfatteren hos Amobil eller jeg kommer med. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hva er galt med inlegget. Han har jo rett på sett og vis. Nei det har han ikke. N97 er da full av begrensinger. Hva mener du? Jeg vil tro N97 sakter akterut når det gjelder HW. Ikke har den spesielt mye RAM, den har en gammel og utdatert CPU, og den har som en annen her påpeker et utdatert OS, som ikke er kjent for å være av de kjappe. Å putte masse software inn i en plattform som ikke henger med HW-messig, er en lidelse for de som må bruke det. N97 hadde nok vært en ok telefon for 2 år siden, men nå er den jo dårligere HW-messig enn telefoner som kom for ca ett år siden. Multitasking på N97 vil bli en lidelse med så lite RAM og så treg CPU. Så når dere skal trekke frem en smart telefon som skal tukte iPhone, så finn en som faktisk virker slik den skal. Det gjør ikke N97 og kommer aldri til å gjøre det. Amobil ga den en 5-er i testen, men hadde det stått iPhone på denne, er jeg redd den maks hadde fått en 3-er. N97 var bare .1 eksemplene. Dersom noen faktisk ikke forstår at Iphone er langt dårligere enn de fleste toppmodell telefoner på markedet så ser jeg ikke vits med å diskutere det en gang. Det er noe alle burde vite. N97 er heller ingen perfekt telefon, men langt bedre enn Iphone. HW-messig var jeg selv veldig overrasket. Trodde den skulle være treg, men det var den ikke. Multitasking på N97 går som en drøm. Jeg er fornøyd med OS-et. Det er OK. Det har ikke begrensningene Iphone har, men har heller ikke fordelene Android har. Uansett hvilken "toppmodellene" man velger alle de største mobilmerkene har jo disse telefonene flere muligheter/er bedre enn iphone. Også mange av modellene under "toppmodellene" Det betyr ikke nørdvendigvis at Iphone er en dårlig telefon, og helt sikkert den perfekte mobilen for mange, det betyr bare at det finnes mange bedre telefoner på markedet. Det er jo ingen tvil om. Endret 25. juli 2009 av EldarH Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Bra du morer deg.Men ser ikke helt hva som var morsomt. Alt er seriøst og ikke minst sant. Ikke fanboy av noe spesielt merke, bytter merke ofte, har også hatt Iphone. Men er ikke alle telefoner jeg er like fornøyd med, f.eks Iphone, og mange andre. Men ser positivt på utviklingen siden jeg hadde Iphone, men er fortsatt langt igjen før jeg blir fornøyd. Finner ikke mye seriøst i påstander som dette; - "har hatt mange telefoner etter Iphone. Og alle er selvfølgelig bedre enn Iphone." - "Altså N97 har dongevis med muligheter som Iphone ikke har" - "Iphone har ingenting jeg bruker som N97 ikke har." - "N97 har alt, og er uten begrensninger" Det eneste håndfaste punktet du nevner hvor du mener N97 er bedre er at den besitter ett fysisk tastatur. Dette er jo et argument som annullerer seg selv. Man kjøper jo ikke en iPhone om man vil ha et fysisk tastatur. Tror det er veldig få mennesker som kommer hjem med en iPhone i handleposen og blir sjokkert over at de må skrive på skjermen. Er vel ingen som seriøst trenger og få forklart at N97 har flere muligheter enn Iphone? Håper virkelig ikke det. Når det kommer til tastaturet, er det hva jeg selv foretrekker. Har funne ut at ingen touch skjerm kan erstatte taster pr i dag. Ergo er N97 en bedre telfon for meg. Det betyr ikke at noen kjøper Iphone og tror de får fult tastatur. Det betyr bare at Iphone er en dårligere telfon fordi den ikke har denne muligheten. Eller om du vil, hadde Iphone også hatt fult tastatur hadde den vært en bedre telefon. Fysiske taster er jo bedre enn touch. (Det er vel noe også alle vet og ikke trenger og få forklart). Touch har masse fordeler, ergo en kombinasjon av disse er det beste resultatet. Men jeg har troa på at Iphone kan bli en bra konkurent om noen år. Når man ser på forbedringene som har skjedd med telefonen fra den først kom på markedet så går jo det i riktig rettning. Endret 26. juli 2009 av EldarH Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Når det kommer til tastaturet, er det hva jeg selv foretrekker. Har funne ut at ingen touch skjerm kan erstatte taster pr i dag. Det er vel strengt tatt en smakssak? Jeg foretrekker berøringsskjerm, du foretrekker fysiske taster. End of story. Det betyr bare at Iphone er en dårligere telfon fordi den ikke har denne muligheten. Heheh, årets. Gratulerer, du kan nå legge fra deg glasset med konjakken. N97 og iPhone er ikke konkurrenter. Har du lyst på absolutt alt av teknologi som er mulig å trykke inn i en liten gadget idag så har jeg en nyhet til deg. Netbook. Eller om du vil, hadde Iphone også hatt fult tastatur hadde den vært en bedre telefon. Du må da skjønne at iPhone ikke har fysisk QWERTY-tastatur, og at den aldri vil få det. Du kan for eksempel ikke forvente at Porsche GT2 vil bli lansert med en dieselmotor kun fordi at VW Passat har det. Det betyr ikke at GT2en er dårligere enn Passaten kun fordi at du foretrekker Passaten. Igjen, er det snakk om smak og behag. Men jeg har troa på at Iphone kan bli en bra konkurent om noen år. Når man ser på forbedringene som har skjedd med telefonen fra den først kom på markedet så går jo det i riktig rettning. Ett spørsmål. Hvem konkurrerer mot iPhone? Stemmer. Nokia, SE, Samsung, LG og flere. Endret 26. juli 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Altså nå tar det laaangt mindre tid å skrive notater med et On-screen-tastatur, eller vanlig tastatur. Hvorfor skal jeg skrive notater med stylus? Jeg har selv hatt noen HTC-telefoner med WM, og jeg har ALDRI skrevet et notat med stylus. Nå i disse dager er det vel bortimot kun Windows Mobile-telefoner som har stylus. Det sier vel sitt. Du sier det jo selv. Du og dine likesinnede har ikke bruk for WM sine muligheter, derfor er iphone kongen. Jeg og mange andre har bruk for andre funksjoner, derfor er iphone ikke noe vi noensinne kan vurdere som brukbart i det hele tatt. Hvorfor der det så vanskelig å forstå at iphone er en ungdoms/leketelefon som passer bra til nevnte gruppe, mens WM oppfyller kravene til de som ønsker en god del ekstra? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Altså nå tar det laaangt mindre tid å skrive notater med et On-screen-tastatur, eller vanlig tastatur. Hvorfor skal jeg skrive notater med stylus? Jeg har selv hatt noen HTC-telefoner med WM, og jeg har ALDRI skrevet et notat med stylus. Nå i disse dager er det vel bortimot kun Windows Mobile-telefoner som har stylus. Det sier vel sitt. Du sier det jo selv. Du og dine likesinnede har ikke bruk for WM sine muligheter, derfor er iphone kongen. Jeg og mange andre har bruk for andre funksjoner, derfor er iphone ikke noe vi noensinne kan vurdere som brukbart i det hele tatt. Hvorfor der det så vanskelig å forstå at iphone er en ungdoms/leketelefon som passer bra til nevnte gruppe, mens WM oppfyller kravene til de som ønsker en god del ekstra? Sleng på jailbreak så gjør den alt din WM-telefon kan gjøre. Det er ikke akkurat som om HTC støtter eller gir garanti for alle de customgreiene du legger inn på din telefon heller. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sleng på jailbreak så gjør den alt din WM-telefon kan gjøre. Det er ikke akkurat som om HTC støtter eller gir garanti for alle de customgreiene du legger inn på din telefon heller. LOL, er dette det beste du kan komme opp med? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 elsker bare folk som bruker utrykk som "leketelefon for ungdom" og "profftelefon for dem ønsker full pakke". Klassisk argumentasjon som man hører fra folk man egentlig ikke burde bruke tid på å diskutere med. Når man i tillegg møter på folk som sier at de selv mener fysisk tastatur er bedre en touch-skjerm, og så går ut med å si at iPhone er dårligere enn alt annet fordi den ikke har fysisk tastatur som om det skulle være det alle mener, og ikke kun deres egne meninger, da vet man at man er i en ekte diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg