esoteric Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Trodde ikke de solgte iPhone fra Apple sine butikker? Siden iPhone er noe som operatørene skal styre med ... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Vi fikk ihvertfall inn et visst antall iPhone 3Gs, både 16 og 32GB, både sort og hvit og både Telenor og Netcom-varianten i dag der jeg jobber. Tror de fleste sertifiserte forhandlerne har noen klare til i morgen. (Jobber ikke i en Apple-butikk, så vet ikke om de selger iPhone). Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Trodde ikke de solgte iPhone fra Apple sine butikker? Siden iPhone er noe som operatørene skal styre med ... På netcom sin iPhone-side står Eplehuset nevnt som forhandler, men det står ikke noe om de vil ha den på lanseringsdagen. Hadde vært veldig greit å kjøpe den der, for der har de erfaringsmessig ganske grei kundeservice. Har ikke mulighet til å være der når de starter salget (0900), så jeg håper det finnes noen butikker i Bergen som har den til jeg er ferdig på jobb. Super8: Har du lov til å si antall? Jeg har en mistanke (basert på hvor bra iPhone selger i utlandet) at det ikke er særlig mange enheter til salg i Norge på fredag... Endret 30. juli 2009 av jorgis Lenke til kommentar
havfal Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Super8: Har du lov til å si antall? Jeg har en mistanke (basert på hvor bra iPhone selger i utlandet) at det ikke er særlig mange enheter til salg i Norge på fredag... Jeg har vært forhandler en god stund, så jeg gikk bort dit jeg jobbet før og spurte om hvor mange de hadde fått inn. Den butikken fikk inn rundt fem tror jeg det var. Andre jeg har snakket med fikk inn $enda færre, så jeg tror jeg ville vært tidlig ute. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Elkjøp på Sandvika Storsenter (Akershus) fikk iallefall inn 20-30 stykker, men de er nok borte nå. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Chess er også utsolgt nå. Heldigvis bestilte jeg i ett-tiden i natt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Super8: Har du lov til å si antall? Jeg har en mistanke (basert på hvor bra iPhone selger i utlandet) at det ikke er særlig mange enheter til salg i Norge på fredag... Vi fikk alt for lite låst til Telenor (revet vekk på kort tid), men akkurat nok Netcom til at det holdt ut dagen. Tror det kun er en sort 16GB igjen akkurat nå. Men nå er det nok bare å smøre seg med tålmodighet, og vente et par uker på neste forsendelse. Endret 31. juli 2009 av Super8 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er spent på de nøyaktige prisene på iPhone ulåst Regner med at det er noen her som har den og skal låse den opp Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg er spent på de nøyaktige prisene på iPhone ulåst Regner med at det er noen her som har den og skal låse den opp Prisene går litt opp og ned om dagen, så blir et mer eller mindre nøyaktig eksempel. 16GB - Ca kr 2500,- med SuperPluss (koster deg 1500 i året) = 4000 ,- for ulåst 3GS 32GB - Ca kr 3500,- med SuperPluss (koster deg 1500 i året) = 5000 ,- for ulåst 3GS Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Om det er gratis å låse opp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja det er gratis å låse opp telefonen fra Telenor. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Flere steder både i og utenfor Oslo sentrum, opplevde vi at dekningen lå på omtrent halvparten av hva andre telefoner hadde. "Halvparten" som i antall streker? Lenke til kommentar
ufodev Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Som andre har dere glemt Push Notifications i denne testen, det er litt svakt av en nettavis som spesialiserer seg på mobiltelefoner. Greit at dinside.no og it-avisen ikke greier å henge med, men de har et noe bredere spekter. PN er en slags erstatning for manglende multitasking på tredjepartsprogrammer, og fungerer utmerket. Har nå 8 programmer som bruker PN, uten at det går utover telefonens ytelse. Kjør 8 programmer samtidig i Windows Mobile eller Symbian som er treg i utgangspunktet, og se hvor mye tregere det går. Er ingen fullverdig erstatning for ekte multitasking, men er supert til f.eks. IM, todo-applikasjoner, spill, facebook (kommer). Kunne gjerne sett at radio-applikasjoner kan kjøre i bakgrunnen, og også kommende spotifyapplikasjon, men ellers har jeg aldri savnet ekte multitasking. Lenke til kommentar
Shigawire Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Skriv din kommentar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg