Gå til innhold

Test: Vi har testet den

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bakdekselet, som også er nokså avrundet, er laget av plastikk. Plastikken er dog tykk nok til å ikke skjemme telefonens inntrykk av eksklusivitet.

Nei, det er ikke laget i plastikk, det er laget i plast. :)

Har du filer av denne typen du vil spille av på Iphone, må disse konverteres til et støttet filformat før du får høre på de.

... før du får høre på dem. :)

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Morsomt å se fanatiske IPhone brukere skrike ut de merkeligste argument og unnskyldninger. Det er bare en telefon, don't take it personal.

Jeg bruker IPhone 3g idag, brukte 5800 tidligere. Begge telefonene har sine sterke og svake sider. Hva som passer best, får bare bli opp til enhver å bedømme etter sitt behov. Det er vell ikke så mye mer å diskutere :)

Lenke til kommentar
Morsomt å se fanatiske IPhone brukere skrike ut de merkeligste argument og unnskyldninger. Det er bare en telefon, don't take it personal.

Jeg bruker IPhone 3g idag, brukte 5800 tidligere. Begge telefonene har sine sterke og svake sider. Hva som passer best, får bare bli opp til enhver å bedømme etter sitt behov. Det er vell ikke så mye mer å diskutere :)

Så på hvilken måte i denne diskusjonen har noen opptrådt fanatisk? Kom gjerne med gode eksempler på hva du mener er fanatisme. Jeg har heller ikke se at iPhone brukere i denne diskusjonen har "skreket ut de merkeligste argument og unnskyldninger". Tråden handler for øvrig i hovedsak om iPhone 3GS. Fakta har vært ganske nøyaktig presentert, så får hver enkelt bedømme selv som du skriver.

Lenke til kommentar
De fleste er nå blitt kjent med iPhone OSX, og de som har en iPhone/iPod vet at AppStore er det som gjør iPhone til iPhone.

- Dårlig kamera? Jeg bryr meg ikke, siden jeg tar maks 2 bilder i mnd.

- Google Maps er, vel et pengesluk. Kjøp Navigon fra AppStore.

- Dårlig batteri. Vel.. Lite man kan gjøre med det.

- Ingen multitasking (med mindre man jailbreaker), men vi har Push-notifications, som dere merkelig nok ikke nevner om i testen! Fy!

- Uendret design. Jeg klarer meg nok ett år til med dette designet.

Konklusjon: Jeg skal ha 3GS. Koste hva det koste vil.

fanboy,fanboy, og Fanboy. vil du ha bedre bateri, kjøp en bedre telefon...

Lenke til kommentar
Jeg er selv mac bruker, og skal ha meg iPhone 3GS men jeg har sluttet å kommentere slike tester som dette, pga det er så jevlig mange tullinger som skriver, at jeg får fnatt...

IPhone er en skikelig bra telefon, men alle telefoner har sine +/-

Grunnen til at JEG skal ha iPhone 3GS er fordi den passer mine behov totalt, har lekt me utrolig lenge med en ipod touch, og det er som en stor orgasme å bruke den. alt er bare Perfekt fra min del, safari, gps, kamera, kompass, mail, msn, push notifcation, og mange apps, også er Apple flinke med å oppdatere så det er jo kun en winwin situasjon å kjøpe en iphone!

Som folk sier, Det apple ikke har, har du ikke bruk for, men kommer det til apple også, så har klarer du deg ikke uten.

sier nok en gang, iphone er ikke skikelig bra telefon, en skikkelig bra telefon lades ikke hver eneste dag. likte denne her spesielt: "det apple ikke har, har du ikke bruk for", mente du også det "iPhone" ikke har, ha man ikke bruk for? (bra bateri, kamera, skjerm osv.)

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

seriøst, Lakus. Hvis du mener at en mobil som må lades hver dag, ER en "skikkelig" bra telefon.. veldig seriøst av deg. Bare se her, selv om en bil kan frakte deg fra A til B, betyr det ikke at det er en god bil, skjønner du poenget mitt nå? så langt, er jeg ikke overbevist av dårlig batteri, elendig kamera, gammel/lavoppløst skjerm. Eneste plusset er iPhone er enkel å bruke, med tanke på menyene. Fins mange morsomme/unødvendige progammer. å kalle en iPhone en "skikkelig" bra telefon, og med disse "det trenger du ikke/det har du ikke bruk for" blir jeg kvalm av. Som å høre på en selger som prøver å selge varer til en bestemor.. Får tåle litt kritikk dere iPhone fans også.

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
Å sammenlikne Nokia n97 og Apple iPhone og si at iPhone suger fordi den mangler fysisk fulltastatur, er som å sammelikne en Toyota Avensis og en eller annen Peugeot Scooter og si at Scooteren suger fordi den mangler de to siste hjulene.

Det er lov å ville ha tastatur da, jeg skulle ønsket iPhone hadde tastatur

Lenke til kommentar
seriøst, Lakus. Hvis du mener at en mobil som må lades hver dag, ER en "skikkelig" bra telefon.. veldig seriøst av deg.

Jeg har aldri, og jeg gjentar aldri, sagt at iPhone er noe bedre eller noe dårligere enn noen som helst annen telefon. Jeg bryr meg rett og slett ikke om hvilken telefon som er best i hver enkelt person sine øyne, så ikke kom å putt ord i munnen min.

Men når du kommer med to bittesmå innlegg som på en egentlig litt skummelt elegant måte både taler ned mot de som eier en iPhone og ikke bringer noe som helst nytt til diskusjonen, da kan du egentlig bare være stille. Det eneste jeg tror du var den første som sa her i tråden var fanboy, og det er aldri et ord man egentlig vil bruke om man vil bli tatt seriøst.

Folk generelt ser ikke ut til å generelt verken fatte eller begripe at andre kan ha annerledes preferanser enn dem selv. Oh my freaking god, en telefon uten et supert kamera! SHIT! Å nei, en mobil uten et lettere enn lettest grensesnitt. OH FUCK! Istedenfor å diskutere det dere mener er telefonens mangler burde dere heller diskutere hva dere mener telefonen kan brukes til.

Lenke til kommentar
De fleste er nå blitt kjent med iPhone OSX, og de som har en iPhone/iPod vet at AppStore er det som gjør iPhone til iPhone.

- Ingen multitasking (med mindre man jailbreaker), men vi har Push-notifications, som dere merkelig nok ikke nevner om i testen! Fy!

Idiot. :)

sier nok en gang, iphone er ikke skikelig bra telefon, en skikkelig bra telefon lades ikke hver eneste dag. likte denne her spesielt: "det apple ikke har, har du ikke bruk for", mente du også det "iPhone" ikke har, ha man ikke bruk for? (bra bateri, kamera, skjerm osv.)

Hva er galt med kameraet? Som nevnt tidligere i tråden har 3GS-kameraet fått veldig god kritikk. Videoopptaket er også helt på høyde med det man får fra de andre, gode kameratelefonene.

Skjermen? Jeg har ingen problemer med den. Den gir en helt sømles brukeropplevelse og Apple var som meg bekjent først ute med en berøringsskjermtelefon? Oppløsningen har jeg ingen problemer med. Ser ofte video på den.

seriøst, Lakus. Hvis du mener at en mobil som må lades hver dag, ER en "skikkelig" bra telefon.. veldig seriøst av deg.

Enhver smartphone som brukes aktivt en hel dag må lades på kvelden. Skjønner ikke hva du prøver å komme fram til. Er det uansett et veldig stort problem for deg å sette telefonen til lading når du går og legger deg?

Folk generelt ser ikke ut til å generelt verken fatte eller begripe at andre kan ha annerledes preferanser enn dem selv. Oh my freaking god, en telefon uten et supert kamera! SHIT! Å nei, en mobil uten et lettere enn lettest grensesnitt. OH FUCK! Istedenfor å diskutere det dere mener er telefonens mangler burde dere heller diskutere hva dere mener telefonen kan brukes til.

x2

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

og du Lakus, å nei, You are a smartass! Blir lei av å lese dine inlegg. Istedenfor å hakke ned på meg, forklar hvorfor et dårlig batteri er så bra. og jeg, og kansje noen andre, setter pris på gode bilder.

Idiot. :)

Hva er galt med kameraet? Som nevnt tidligere i tråden har 3GS-kameraet fått veldig god kritikk. Videoopptaket er også helt på høyde med det man får fra de andre, gode kameratelefonene.

Skjermen? Jeg har ingen problemer med den. Den gir en helt sømles brukeropplevelse og Apple var som meg bekjent først ute med en berøringsskjermtelefon? Oppløsningen har jeg ingen problemer med. Ser ofte video på den.

Enhver smartphone som brukes aktivt en hel dag må lades på kvelden. Skjønner ikke hva du prøver å komme fram til. Er det uansett et veldig stort problem for deg å sette telefonen til lading når du går og legger deg?

faktisk ja. så ifølge deg, må jeg da trasse rundt med en lader i ene bukselomma, hva om "kansje jeg besøker en kompis" osv. Ubrukelig.

Lenke til kommentar

Du blir lei av å lese mine innlegg? Haha, den var god. Jeg har nesten ikke skrevet på dette forumet siden Februar og nå har du tydeligvis fulgt meg over en stund? Morsom du. Kom heller med litt argumentasjon fremfor å prøve å dra meg ned til personnivå.

Lenke til kommentar

til deg, hvem ellers

du sa" Istedenfor å diskutere det dere mener er telefonens mangler..." så, folk har allerde diskutert hva den kan brukes til, leser litt tilbake ser du flere personer som har skrevet fine innlegg. Jeg bare tilfører med litt "mangler"

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
faktisk ja. så ifølge deg, må jeg da trasse rundt med en lader i ene bukselomma, hva om "kansje jeg besøker en kompis" osv. Ubrukelig.

Det kommer helt ann på bruken. Det er slik med enhver telefon. Du skal ikke komme med noen skikkelige argumenter om hva slags virkelige mangler iPhone 3GS med OS3.0 har?

Lenke til kommentar

Uten å ha satt meg skikkelig inn i den omfattende diskusjonen, som ser ut til å handle om Hatere og Elskere av Iphone. Hadde det gått an å fått et kort sammendrag?

Kanskje Off-Topic

Selv har jeg en Nokia N79 og godt fornøyd med den. Har alt jeg trenger og binder meg ikke til bestemt program og tungvinte måter overføre multimedia på.

Har jeg eksempelvis behov for en slik telefon?

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på bruken. Det er slik med enhver telefon. Du skal ikke komme med noen skikkelige argumenter om hva slags virkelige mangler iPhone 3GS med OS3.0 har?

vel, DÅRLIG/GAMMEL TEKNOLOGI kamera&skjerm, batteri, multitasking, video samtale, ekte GPS, radio, kan ikke fungere som en "hardisk" ved tilkobling til en PC-- må ha itunes, også mangler en "modem funksjon", ala "laptop -->gjennom iPhone--> nett", litt teit men mangler likevel.Akuratt dette kunne min gamle SE W910i klare veldig fint.. ? Har den fortsatt magler for MMS og "copy-past" funksjon?Husker ikke om det ble fikset eller ikke. var det godt nok for deg? eller..

Endret av hproslan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...