Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skremmende syk:S mange symptomer vet ikke hvordan syk:\

Joseph_G

Anbefalte innlegg

Hei

er en gutt på 18 år som sliter med EKSTREMT hovne mandler, de største en lege hadde sett.

er også mange kjertler bak der som er hovne, små fettklumper kjennes det ut som.

var altså til legen på onsdag hvor jeg fikk apocillin mot mandlene, men veit ikke om det var riktig

hun snakket såvidt norsk og forsto ingenting av hva jeg sa, sa jeg hadde mange andre klumper og kjentes ut som jeg hadde influensa men alt hun gjorde var å se ned i halsen min i rundt 5 sekunder..

fikk altså hovne mandler på mandag, og nå spiser jeg kun to-tre frukter per dag om jeg er HELDIG..

ikke nok med at jeg spiser lite, men jeg er på do hele tiden så kroppen er helt innkrympa og føler meg så utrolig svak..

nå ista var jeg også på toalettet, og urinen var en blanding mellom rød\gul, er det noen som har peiling på om det er noe alvorlig galt med meg?

hilsen bekymret gutt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gul urin får du av for lite veske, men blod i urinen kan ha en sammenheng med andre sykdommer, eller det kan være blærekatarr, forstørret prostata eller urinveisinfeksjon. Er den konstant eller sporadisk? Er du faktisk sikker på at det er blod i urinen, og ikke en rift? Det er uansett veldig viktig å dra til legen ved slike symptomer, for det er viktig å sette en diagnose så behandling kan iverksettes. Men du skal ikke se bort i fra at det er en vanlig influensa. En kraftig influensa kan gi alle symptomene du nevnte over, utenom blod i urin, men typer som influensa kan sette i verk andre infeksjoner, så.. Men, i og med at det er slikt oppstyr rundt influensa type a, som også svineinfluensaen er, bør du kanskje kreve å teste deg for det, med tanke på deg og de i rundt deg som kanskje har fare for å bli smittet. Gi oss beskje når du har vært til legen, da! Lykke til, og håper du blir bedre.

Lenke til kommentar

haha, må le av du som spurte om nicket:p veit ikke hvorfor jeg kalte meg det for en del år siden, men var vel fordi jeg var i en slags fjortissperiode

men, blodet var visst kun tilfeldig eller noe.

har fått apocillin og vært på det en uke idag og mandlene er så godt som borte nå så har fått begynt å trene igjen:)

var til legen 2 ganger, først ei dame fra utlandet som ikke sa mer enn maks 20 norske ord til meg, altså en toveis intetforstående samtale, hvor hun fant ut at jeg bare hadde hovne mandler og ikke mer skjedde. var så til en MYE flinkere utenlandsk turnuslege som tok en del prøver og konkluderte at jeg hadde halsbrann\sår hals(husker ikke hva det var) med strekktokoppinfeksjon(<-- 100 kr på at noen finner minst 1 feil der :thumbup: )

så nå er jeg altså snart frisk:) men er egentlig litt usikker på om jeg hadde noe med halsen eller om det var influensa/h1n1, håper dog på det siste så jeg da er ferdig med det:P

Lenke til kommentar
Hei

er en gutt på 18 år som sliter med EKSTREMT hovne mandler, de største en lege hadde sett.

er også mange kjertler bak der som er hovne, små fettklumper kjennes det ut som.

var altså til legen på onsdag hvor jeg fikk apocillin mot mandlene, men veit ikke om det var riktig

hun snakket såvidt norsk og forsto ingenting av hva jeg sa, sa jeg hadde mange andre klumper og kjentes ut som jeg hadde influensa men alt hun gjorde var å se ned i halsen min i rundt 5 sekunder..

fikk altså hovne mandler på mandag, og nå spiser jeg kun to-tre frukter per dag om jeg er HELDIG..

ikke nok med at jeg spiser lite, men jeg er på do hele tiden så kroppen er helt innkrympa og føler meg så utrolig svak..

nå ista var jeg også på toalettet, og urinen var en blanding mellom rød\gul, er det noen som har peiling på om det er noe alvorlig galt med meg?

hilsen bekymret gutt..

Nyre Svikt`?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...