vonLime Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hva skjer egentlig? Legger ved screenshot. EDIT: Legger ved screenshot. Ikke det at jeg bryr meg om level, men det er bare så rart!! Skal jo ikke ha alle de våpnene jeg har på level 14!? Endret 24. juli 2009 av vonLime Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Rank-opplysninger lagres vel på hver enkelt pc om jeg har forstått, så det kan vel skje "feil" og jeg vedder på at man lett kan gjøre seg til øverste rank ved bruk av en "fix" på et minutt. Bare noe jeg tror, bare spilt på konsoll. Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Stemmer det. Googla litt mer, og fant ut at det er relativt vanlig. Heldigvis så hadde jeg nettopp tatt backup av accounten, ettersom jeg hadde tenkt til å reinstallere Vista. Jeg mista Red Tiger på M14, M16, MP44 og AK47, men det får gå. Har fortsatt Red Tiger G36 og M4, og skal i militæret på tirsdag, så får ikke skaffa meg noe gold uansett. Takk for svar though Lenke til kommentar
gard0 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Finnes slik fil vi legger inn i 'profiles' under CoD4 på programfiler, og vips, så er vi lvl 55. Endret 11. august 2009 av Jaod3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå