Knife Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg har kjørt 5x5 Stronglift programmet i 5 uker nå, startet først på 30kg og gikk opp til 60kg. Men etter jeg hadde nådd 50kg så fikk jeg små vondt i ruma etter hver knebøy trening fra 50kg til 60kg (kjører dype knebøy). Jeg har fått folk som jobber på treningsenteret til å sjekke teknikken min, og den er rett. Men jeg får fortsatt små vondt i rumpa når jeg går ned. Er det noe grunn for det? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Har du ikke bare litt stive setemuskler som trenger litt streching? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Sikker på at du ikke bare er støl? rumpa er jo en av musklene som brukes under knbøy Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Sitter ganske mye for tiden , jo tror nok at rumpa mi er litt stiv ja . Kan så si at jeg dro til danmark for noen uker siden og satt i bil i 9 timer. Skal si at ræven var helt utkjørt dagen etter. Kan prøve å ta pyarmide på knebøy neste gang,se om det hjelper Takker for svar folkens Endret 24. juli 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 25. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2009 jeg er støl i rumpa dagen derpå etter hver knebøy trening. SÅ hvis du er støl, så er det normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå