RBW Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Razer er ute med en ny mus igjen – denne gangen for spillere på farten. Les mer Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Den fikk jeg litt lyst på Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 "Batterilevetiden er oppgitt til 1-3 måneder ved normal bruk" lol. Men ja, greit når musa har god batterilevetid. Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Musematten kabuto? Lurer på om det er bilde av Kabuto Yakushi på den (fra Naruto) ^^ Kanskje anime-fans som har navngitt den Lenke til kommentar
arokh Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Musen heter Orochi så de er nok Naruto fans ja Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 en mini mamba =) ser nice ut, litt usikker på hvorfor laptop mus alltid skal være mindre en vanlig mus.. likom, omg min alienware uberhardcore dobbel quadcore, sli, 22" laptop tar så stor plass at jeg kan kun bruke denne lille musen å spille med still, den ser nice ut. Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) så jo direkte nydelig ut... vet noen når i august... jeg håper det er sent (etter lønning) Endret 24. juli 2009 av Nerfy Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Musematten kabuto? Lurer på om det er bilde av Kabuto Yakushi på den (fra Naruto) ^^ Kanskje anime-fans som har navngitt den Kan ikke være noe annet, for Kabuto er også en Pokemon :!: Endret 25. juli 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Mange elementer som navn i anime og Naruto har opphav i japansk kultur. Så selv om navnet likner på noe fra Naruto, behøver ikke å si at de har tatt det derfra. Regner med navnene har sitt opphav fra hhv. dette og dette. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 I lengenden: Slange og hjelm I Naruto: Skurken og partneren Du trenger ikke ha særlig høy IQ for å skjønne hvilken av de to navnet er basert på når det gjelder en mus+musmatte. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Mus til bærbare maskiner er ofte så små at det ikke ligger godt i hånden. Hvorfor kan de ikke lage en "uttrekkbar" mus, som gjør at den er liten og hendig ved transport, og stor som en til vanlig stasjonære når den skal brukes. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) hva med sammenligningsbilder mot eks. en MX518 så man får et bedre visuelt inntrykk? Pitt: Du mener slik som Arch musen? Endret 27. juli 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå