Gå til innhold

Den ene fuglen min døde, hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hadde 2 undulater. En gutt og en jente.

I natt klarte jenta å fly ut av burdet gjennom pappa sitt soverom og ut terassen. Jeg lette i evigheter og fant til slutt masse gulefjær i hagen. Tror den ble tatt av et eller annet dyr. Det jeg nå tenker på er den andre fuglen min. Hva skal jeg gjøre med den? Det må jo være grusomt for den å gå fra å ha en å kose seg med til å bl helt aleine. Har ikke lyst til å skaffe meg en ny en og vil helst bare ha en.

 

Håper på svar.

Endret av Trekkspelmannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forstår det, men er ikke undulater veldig avhengig av selskap? Husker da jeg kjøpte den for omtrent 5 år siden sa dama i butikken at å bare ha en, var nesten selve torturen.

 

Du får de som mener at å kun ha ett dyr uansett hva det er kan regnes som tortur fordi den ikke har like rundt seg.

Jeg har kun erfaring med nymfeparakitter i fugleverdenen, og der hendte det den ene gikk bort og en ble igjen alene.

Var en periode med mye lyder og den leter rundt etter den andre, men etter en stund var alt som normalt igjen.

 

Du får jo nesten bare følge med på den som er igjen, og er det tydelig mistrivsel og det ikke virker å gå over får du vurdere da hva du vil gjøre, men jeg tror nok det kommer til å gå seg til bra med bare den ene også :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...