Ratleto Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Siden ingen har startet en slik tråd her, så får jeg få den igang jeg da. Her kan du legge inn alle bildene du vil vise andre, eller bare de du sendte inn til konkurransen. Du gjør som du selv vil. Men dette er en tråd kun for Photowalk'en i Trondheim. Relaterte bildetråder: Bildetråd for de 2 beste fra alle akam-brukerne Jeg har alle bildene på Flickr, så jeg bare linker til dem. Bildene jeg har sendt inn til konkurransen: Resten: Ja, det ble hele 25 stk tilsammen, men det er nå dem jeg er noenlunde fornøyd med. Endret 24. juli 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Mange gode bilder der Tor Atle! Her er mine. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Viser et par fra den berømmelige Trampe sykkelheis jeg: Og når Helena har lagt inn sitt nr.5, kan jeg vise hvordan det ble til :!: RandiA Endret 24. juli 2009 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Her kommer noen flere av mine Walk-bilder: ("Jordbærpikene" tok jeg med for det var der vi hadde samling etter Walk'n) RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Utbyttet for meg var bedre sosialt enn kreativt, for å si det sånn. Så jeg lar det bli med de to bildene jeg har postet i "Dine 2 beste Photo walk bilder"-tråden. Men tusen takk for en veldig hyggelig Photo walk i en koselig by, og takk til den som bestilte pent vær også! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Tror egentlig bare jeg gjør det kjapt og skittent og lenker til Photowalk2009-settet mitt på flickr i stedet for å poste så vanvittig mange thumbnails Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Et fra meg. Som vanlig så prater jeg meg helt bort istede for å faktisk prøve å ta gode bilder... Trasig med en sånn koslig gjeng asss.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå