abene Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Google driver med å legge inn innebygd 3D-støtte i Chrome. Les mer Lenke til kommentar
khare Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Som en kuriositet kan det nevnes at Opera implementerte støtte for hardwareakselerert 3d-grafikk via canvas-elementet for snart to år siden. Lenke til kommentar
Juliuz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 "Google driver med å legge inn innebygd 3D-støtte i Chrome." Grusom norsk, håper ikke hardware.no er på vei ned på itavisen.no-nivå... Lenke til kommentar
Smif Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Dette ble gjennomgått/demonstrert på årets Google I/O. Kan se hele demoen her: Keynote Day 1 http://code.google.com/events/io/ ved 22:40 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er ikke noe jeg har savnet, så gleder meg, jeg som er Chrome fan Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 api'et virker ganske avansert, støtte for mye rart. Så er det problemene da: tesxtures, eller bilder om du vil, er ofte store, tar stor plass, og det går skjelden fort å levere en hel masse bilder i en fei over nettet. Det mangler et format. Et open source format for å være spesifikt. Selv i 2009 så er det 3d studio max og maya formatet som er det man kan forholde seg til. Greit nok, men det ekskluderer hobbyister i stor grad. Så var det å få dette over på andre nettlesere... Men det er jo en start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå