tralala111 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 hvordan? har bare navnet på firmaet det gjelder. Selv om det ikke er utlyst stilling der,så vet jeg de trenger folk. Er en enkel jobb som produksjonmedarbeider/operatør Lenke til kommentar
Perril Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) hvordan?har bare navnet på firmaet det gjelder. Selv om det ikke er utlyst stilling der,så vet jeg de trenger folk. Er en enkel jobb som produksjonmedarbeider/operatør Kanskje denne kan hjelpe : Hvordan skrive en god åpen jobbsøknad? EDIT: Har et par åpne søknader hjemme jeg kan legge ut på nett, sånn at du kan se hvordan er ferdig søknad ser ut Gikk på jobbsøke kurs for en stund tilbake siden Endret 24. juli 2009 av Perril Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 EDIT: Har et par åpne søknader hjemme jeg kan legge ut på nett, sånn at du kan se hvordan er ferdig søknad ser ut Gikk på jobbsøke kurs for en stund tilbake siden ok.kan du legge ut søknadene Lenke til kommentar
Perril Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skal gjøre det når jeg kommer hjem, er på jobb akkurat nå Er vel hjemme sånn ca kl 16, så skal få lagt dem ut da Lenke til kommentar
Perril Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Hei sann, tok vist litt lenger tid, beklager.. men her ern Var i allefal sånn jeg lærte på kurs _pens_knad.doc Endret 24. juli 2009 av Perril Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 den malen du har så du sendte var en bra mal, eger jo på jakt etter en ekstra jobb, tjene litt ,mer peng. har funnet noe men eg er i tvil endå på om eg skal søke på de? den malen du har så du sendte var en bra mal, eger jo på jakt etter en ekstra jobb, tjene litt ,mer peng. har funnet noe men eg er i tvil endå på om eg skal søke på de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå