arctcmnks Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er det noe jeg kan gjør for å få dette til å funke? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt. Hva skal du oppnå ved å koble til nevnte disk? Er den ekstern og bruker USB eller tenkte du på en direkte SATA-tilkobling? For å best mulig få hjelp på diskusjon.no anbefaler jeg et avsnitt med tekst for å kunne få hjelpen du behøver. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Åh, beklager. Det er en 1TB ekstern harddisk med USB tilkobling som jeg vil koble opp mot Xbox 360 slik at jeg kan se videoer, høre på musikk o.l. med Xboxen. Problemet er at Seagate sine harddisker ikke funker på Xbox. Jeg har lest at det skal være mulig å fikse, men vet ikke hvordan. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Beklager for at jeg maser, men noen som vet hvordan jeg kan få dette til å funke? Takk for svar. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Okei. Noen som vet om det finnes en device jeg kan bruke for å kunne se ting jeg har på den eksterne harddisken på TVen bortsett fra Xboxen? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Guess what, jeg er ikke en idiot. Jeg har selvfølgelig brukt Google, dog uten hell. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Er det ikke sånn at Xbox kun søtter FAT32 og ikke NTFS? (Hvis du har NTFS da såklart) Hvis det ikke er det, vet jeg desverre ikke feilen Endret 29. juli 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå