Gå til innhold

Kjøpe ny skjerm - 22" helst under 1500,-

Martin.F

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vært på utkikk etter ny skjerm ganske lenge nå,

og har vel egentlig ventet til et skikkelig bra tilbud kom opp.

Mine krav for ny skjerm er 22" og DVI, til under 1500 kroner.

Skjermen skal brukes til litt gaming, ikke noe voldsomme greier. Den skal også brukes til å se på film, serier osv, og generell pc-bruk som word og surfing på nett. Altså ikke store kravene her.

Ser at Ps.no har et tilbud på en ASUS skjerm for øyeblikket. Noen som har erfaringer med denne skjermen?

Jeg ser også at Netshop selger Samsung T220 til bare 100-lappen dyrere enn ASUS skjermen. Noen erfaringer med denne skjermen? Hvilken ville dere gått for av disse? Begrunn svaret er du snill!

Eller er det andre bra skjermer under 1500 kroner på markedet?

Takk for hjelpen,

Martin :)

Endret av Martin.F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg ser du er ute etter en skjerm. Akkurat nå har jeg dessverre ikke mulighet til å se etter noen skjermer som matcher ditt ønske, men her er noen pekere for hvordan du finner ut hvilke skjermer som passer deg:

Her er en mal:

[b]Skjermstørrelse:[/b]
[b]Usb-hub:[/b]
[b]Hvilke porter ønsker du:[/b]
[b]Innebygd webcam:[/b]
[b]Høyttalere:[/b]

Det neste du nå finne ut er hva du skal bruke skjermen til. Tenk nøye igjennom hva du bruker skjermen mest til og velg ut i fra det. En god ting er å prioritere de 3 mest brukte områdene i din hverdag og liste opp de. Jeg gleder meg til å se førstepost oppdatert så noen andre kan bedre assistere deg med å finne skjermen du ønsker.

Etter jeg poster dette innlegget vil denne tråden falle ut av mine innlegg permanent. Ved spørsmål setter jeg derfor pris på en PM.

Å bruke prisguide.no kan være en lur ide. De kan veldig mange muligheter til å finne skjermen som akkurat du ønsker deg.

Lenke til kommentar

Beklager, glemte og spesifisere hva slags type skjerm jeg er ute etter.

Som jeg nå har skrevet i førsteposten, vil jeg ha en 22"-skjerm med DVI-port, til under 1500 kroner.

Og det finnes en god del av de på markedet, jeg er bare ute etter den skjermen som gir meg mest for pengene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...