Gå til innhold

ACER 5737z nVidia 9400G M. XP driver problemer

Anbefalte innlegg

Heisann der kjære forumbrukere!

Jeg har et lite, men irriterende problem på min nye Acer Aspire 5737z: http://acer.no/acer/product.do?link=oln85e...wrAjaxHistory=0

Da jeg mottokk pcen så var det haugevis med crap på pcen, så jeg installerte XP pro istedenfor Vista Home. Men da jeg skulle til å innstallere driveren til skjermkortet (nVidia Gefore 9400G M)så får jeg bluescreen. OG det er bare driverne til skjermkortet som ikke vil bli installert. Jeg har prøvd å reinstallere XP pro, og forskjellige versjoner og SPer.

Jeg har prøvd å laste ned skjermkortdriver fra Acer sin hjemmeside, prøvd andre drivere også. Jeg også prøvd i sikkerhetsmodus. Uannsett hvilken driver og hvordan jeg gjør det så får jeg bluescreen, eller så vil ikke driveren bli installert. Feilmeldingen sier at jeg må avinstallere/sjekke nydlige installerte hardware,driver osv

Håper det er noen som klarer å hjelpe meg her: |

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg sitter akkurat på 1.08 biosen, og de har problemer med nvdia xp drivere. Det finnes ikke no driver versjon som faktisk fungerer, man får uansett bluescreen etter instalasjonen. Eneste som funker er å enten upgradere til 1.10 eller downgrade biosen til 1.06. Dessverre, så er det eneste som funker. Jævlig irriterende. jeg får gjøre det når har tid, sitter akkurat på dualboot med vista og xp. Alle drivere funkerer, bortsett fra skjermkortdriveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...