Lex123 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, jeg må kjøpe ny lader til en "LG E500 G.APCCV". Lurer på hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Originallader: Samme sted du kjøpte maskinen. Uoriginal: Blandt annet hos Clas Ohlsen (som har universallader - husk riktig plassering av pluss og minus samt volt). Lenke til kommentar
Lex123 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Originallader: Samme sted du kjøpte maskinen.Uoriginal: Blandt annet hos Clas Ohlsen (som har universallader - husk riktig plassering av pluss og minus samt volt). Elkjøp hadde ikke noen LG ladere (ikke da jeg var der i vert fall). Noen som vet hvordan pluss/minus og volt greiene er på E500? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Elkjøp hadde ikke noen LG ladere (ikke da jeg var der i vert fall). De må bestille fra importør. denne type ting pleier aldri være hyllevare. Noen som vet hvordan pluss/minus og volt greiene er på E500? Se om det står noe på en klebelapp under maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå