robinrunar Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg har holdt på med photoshop et drøyt år nå og har alltid hatt lyst til å lære meg hvordan man gjør dette! Lage fargefulle streker og linjer som kommer ut av ting osv, uten at det ser dumt ut! Jeg har prøvd og prøvd, men feilet hver gang.. Noen som har noen tips? enten til noen andre programmer enn photoshop eller tutorials på hvordan man gjør det! setter pris på tilbakemeldinger! Legger ved et bilde som eksempel på hva jeg mener: Endret 24. juli 2009 av robinrunar Lenke til kommentar
brk Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 det der ser mer ut som illustrator, evt tegnet opp i illustrator og exportert til photoshop. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er nok mest sannsynlig illustrator som er brukt der ja, men mulighetene er der i photoshop også, og jeg synes det fungerer bedre. Pen tool er ditt viktigste våpen når det kommer til slikt. Så er det bare å leke seg fram. Lage mønster, former, prøve forskjellige farger.Bare lag noe radikalt, og så kommer du nok på ideer underveis til noe bra. Lenke til kommentar
robinrunar Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Tusen takk for hjelpsomme og bra svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå