johome Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Jeg har tenkt å bruke Acronis True Image 10 til å ta et "image" av OS'et (XP x64). Det er meningen at jeg skal ta et image av en fresh install med de viktigste programmene som jeg bruker. Image vil jeg lagre på en CD/DVD. Når så tiden er inne til å tilbakeføre imaget , bare putter jeg inn CD plata , og den vil så installere OS'et på nytt. Er usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Her er velkomstbildet i Acronis : Hva skal jeg velge nå ? Endret 24. juli 2009 av johome Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Velg backup Lag gjerne en bootable rescue media som du kan starte opp med når du skal kjøre recovery Endret 27. juli 2009 av Trikrin Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Les på nettsidene dems, er sikkert en guide eller 2 som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har laget en bootable rescue media. Lagret deretter imaget på en DVD. Ved restoring av imaget ser det ut til å gå bra , helt til denne feilmeldingen kommer frem : ____________ Jeg klarer å hente frem imaget ved å plassere det på en secure zone på harddisken. Det er greit det , men ikke helt slik jeg hadde tenkt meg. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Viser vel bare hvor upålitelig optiske plater kan være. Lagring på disk (f.eks USB) er å foretrekke. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Enig i lagring på usb / nettverksdisk eller noe annet. Når du brenner recovery, gjør det på treigeste hastighet, slik at du slipper unna mest mulig problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå