KKake Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har nettopp lagt inn Windows 7 RTM på PC-en her nå, og alt funket fint, inntil jeg skulle restarte den. For jeg hadde nemlig installert 7 via en annen harddisk (hadde verken tomme DVD-plater eller stor nok minnepenn, så pakket ut .ISO-fila på en harddisk jeg hadde til overs, og bootet fra den), og da har det oppstått et stort problem. For når jeg kobler ut denne harddisken, så kommer feilmeldingen "Bootmgr is missing" opp. Ikke noe mer å gjøre altså, utenom å restarte PC-en, og å koble i harddisken med Windows 7-installasjonsfilene på. Denne harddisken bruker jeg da veldig sjeldent, og er ganske kjedelig å ha en åpen sidedør for å få startet Windows 7. Så hva kan jeg gjøre for å få Bootmgr over på riktig disk? Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Last ned EasyBCD og installer bootloader på nytt, det fikset et lignende problem for meg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Ditt forslag funket desverre ikke Claaaes, men takk likevel. Fikk fikset det ved å følge det som stod her. Guiden er dog for Vista, men funket litt bra i 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå