Ethernet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hei! Har en Honda NSR 125 med dette trimsettet: http://www.mc-deler.no/lettmc.asp?C=B_2FS0...p;Mi=MCD-030785 Har også powerfilter og effektanlegg i denne, aner hva som gjelder av plomber og slikt, men den er regnet til å ha 38 hester ca. Jeg har kjøpt den slik og har problemer med at den får for mye bensin og dermed også olje. Grovt regnet bruker den noe rundt 2 liter på mila (!). Pluggen blir svart og ødelagt ganske fort. Aner ikke hva slags forgasser som sitter i, men jeg vet at også denne er større enn original Jeg aner ikke hvordan dyse som sitter i, men hva slags dyse BURDE jeg kjøre med på dette utstyret? Noen som kan hjelpe? Takker! Endret 23. juli 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Prøv og finn ut hvor stor forgasser du har. Tror en 38 mm forgasser skal ha 360 - 380 dyse. Jeg har effektannlegg og 28 mm forgasser på letten min, kjører med 185 dyse. Fusker litt, så må nok finjustere litt Edit: Er ikke vanskelig å finne ut hvordan dyse som sitter i, er bare og skru den ut. Står somregel på den Endret 24. juli 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå