te8et Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Jeg lurer på om det er lurt å koble til en datamus med litt rust i USB pluggen. Det er egentlig bare rust på tuppen. Så gjør det noe om jeg kobler den til datamaskinen? Spørmålet høres litt tåpeligt ut, men man må være sikker før man prøver på noe! Endret 24. juli 2009 av te8et Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Test porten med voltmeter. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Test porten med voltmeter. Porten? Men rusten er jo på USB pluggen til musa... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Tror trådstarter er best tjent med å bruke en kniv eller annet egnet redskap for å skrape bort rusten det gjelder. å la usb-kontaktene sine kose seg med rust tviler jeg på at er anbefalt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Rusten kan gi kortslutning mot PC og ødelegge USB-port(ene) på den. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis ikke musen er relativt ny, så vil det kanskje være på tide å gå til innkjøp av ny mus? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Enig der, utgiften på en relativt ok mus bør ikke være for stor. Bedre enn å risikere at rusten til slutt forårsaker dårlig kontakt. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Takker for svar, tror jeg skal la musen slippe Lenke til kommentar
Bennyy Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Takker for svar, tror jeg skal la musen slippe Hva med CRC? Funker på dører, mobiler, motorer. Hvorfor ikke usb kabel? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg herpa nesten USB porten på skole pcen, tok og lodda en diger klump med loddetinn oppe en minnepinne, plugga den i og fikk melding på skjermen om at "usb enheten trekker for mye spenning". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå