Alpha123 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen sett denne serien og hva synes dere? Jeg elsker det noe unormale oppførselen til folka i serien, humoren er riktig bra til tider, spesielt ironiseringen av multinasjonelle selskaper og hvor ufølsomt og upersonlig det er. Negative er vel at jeg synes det er for lite materiale å ta av, tipper denne serien ikke lever så lenge, selv om det er en av de bedre humorseriene der ute! Vurdering: 7\10 Lenke til kommentar
Kayo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Har ikke sett denne serien. Hvilken kanal går den på? Endret 23. juli 2009 av Kayo Lenke til kommentar
Alpha123 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) på den amerikanske kanalen ABC kommer nok til norge om ikke så lenge tipper jeg http://www.youtube.com/watch?v=4Z2MjAcd3Ys Endret 23. juli 2009 av Sensur10 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har sett på denne serien siden den kom og den passer meg perfekt, genial humor over hele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå