Gå til innhold

Trenger en ny Tv-Serie å følge med på

Anbefalte innlegg

Etter å ha blitt ferdig med de tv-seriene jeg har fulgt med på nå, så er det et tomt rom i hjertet mitt for nye serier som kanskje kan ta litt av plassen, heh. Altså det jeg vil fram til ; er det noen som har noen gode forslag til en tv-serie som kanskje kunne interessert meg? For å få fram mine interesser kan jeg skrive en liste av de seriene jeg liker, HBO produserte er mine favoritter til nå.

Oz

Rome

Deadwood

Carnivàle

The Tudors

Lost

Heroes

Derav de tre første er mine absolutt favoritter, none the less, er jeg ferdig med dem. Ville vært kjekt å se noe annet, om det er flere serier som har historie i seg, som passer noenlunde med sann historie så ville det vært kjekt å få sett.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden du liker HBO-serier liker du sikkert The Wire og Sopranos også. Jeg anbefaler også Entourage, som er litt annerledes enn det du leter etter, men likevel genial. Dexter er også er god serie.

Takker for svaret,

Jeg skal sjekke ut både The Wire og Entourage, har ikke hørt om noen av dem. The Sopranos har jeg tenkt på lenge, men jeg er ikke sikker på om den kommer til å facinere meg, men jeg kommer mest sannsynlig til å laste ned første sesong nå.

Andre forslag? Spesiellt til tv-serier som omhandler oldtid?

Lenke til kommentar

Reaper er en artig serie med komedie å litt utenomjordiske greier.

er å anbefale, spesielt de siste episodene.

slutten på sopranos og Reaper kommer antagligvis til å irritere deg skikkelig. gjorde hvertfall det med meg.

Endret av vofferud
Lenke til kommentar

slutten på sopranos og Reaper kommer antagligvis til å irritere deg skikkelig. gjorde hvertfall det med meg.

Sopranos er en god serie, men jeg sluttet midt i femte sesong av ukjent grunn. Fikk derfor ikke med meg slutten av serien heller. Kanskje like greit?

Lenke til kommentar

Sopranos er en god serie, men jeg sluttet midt i femte sesong av ukjent grunn. Fikk derfor ikke med meg slutten av serien heller. Kanskje like greit?

ja! den suger. skal ikke spoile noe her,men helt til slutten er serien genial.

kan avsløre litt av siste episode under:

I siste episode blir veldig mange i gjengen og folka rundt tony skutt og drept.

dette skjer mens Tony er på cafe med familien og akkurat da datteren hans (Meadow) har parkert bilen å går inn, å skal til å si hei ser en mann stygt på tony fra baren, å så slutter det.

ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat noe i nærheten av det du lister opp men jeg så nylig "The Mentalist" og ble hekta right away.

Litt om showet, selvom du ikke får veldig følelse av hvordan det er

"Mentalist, noun. Someone who uses mental acuity, hypnosis and/or suggestion. A master manipulator of thoughts and behavior."

The Mentalist tells the tale of Patrick Jane, who is employed as an independent counselor working with the California Bureau of Investigation to solve crimes. He was making a living as a psychic and would assist the police on cases -- only his life changed when he lost the two most important people in his life to one of those serial killers he was helping track. He uses his refined observation skills to help them solve cases. He works with Senior Agent Teresa Lisbon, Agents Kimball Cho & Wayne Rigsby and the rookie Grace Van Pelt.

Veldig mye bra humor og relativt spennende til tider.

Burde hvertfall laste ned noen episoder å se hva du synes

Lenke til kommentar
Er ute etter en ny spenningsserie å følge med på selv. Noen som vet om noen storsatsninger som starter til høsten (Evt. på nyåret)? Er ute etter en serie litt ala Prison Break/Lost/24 :D

Du har jo Dark Blue som allerede har starta som er en spenningserie.

Ellers har du miniserien "The Prisoner" med Ian McKellen blant annet som er en sci-fi serie med et lite action-preg.

NCIS: Los Angeles har også premiere i høst, og du trenger ikke å ha sett orginalen. Skal visstnok være mer action i Los Angeles-utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...