jolis Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei. Har de siste månedene kjørt Windows 7 64 Bit. Er for å si det mildt kjempefornøyd. Men må si at jeg stusser litt når resultatet fra opplevelseindeksen kommer på bordet.. Når det gjelder prosessor og minne så er det sikkert greit. Har kun Raptor disker i maskina de scorer "bare" poeng. Synes det er litt lite. Er jo tross alt Raptor disker, og de er jo etter hva jeg har forstått noe av det raskeste og bedre som finnes på markedet. Er det kanskje Windows som har tatt neste generasjon (SSD) disker på forskudd. eller kanskje det er en liten bug i RC kandidaten til Windows? Har også ett 295 GTX kort Og det gir "bare" 6,4 poeng Litt rart det også synes nå jeg. Er det noen som har noen erfaringer å dele med her, Så er jeg evig takknemlig. Lenke til kommentar
simena1 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei. Har de siste månedene kjørt Windows 7 64 Bit. Er for å si det mildt kjempefornøyd. Men må si at jeg stusser litt når resultatet fra opplevelseindeksen kommer på bordet.. Når det gjelder prosessor og minne så er det sikkert greit. Har kun Raptor disker i maskina de scorer "bare" poeng. Synes det er litt lite. Er jo tross alt Raptor disker, og de er jo etter hva jeg har forstått noe av det raskeste og bedre som finnes på markedet. Er det kanskje Windows som har tatt neste generasjon (SSD) disker på forskudd. eller kanskje det er en liten bug i RC kandidaten til Windows? Har også ett 295 GTX kort Og det gir "bare" 6,4 poeng Litt rart det også synes nå jeg. Er det noen som har noen erfaringer å dele med her, Så er jeg evig takknemlig. Du kan få informasjon om hva de individuelle tallene betyr og hvilken virkning de får for deg. En rangering på 5 og 6 vil jeg annta er blandt de raskeste maskinene på markedet når opplevelsesinndeksen ble laget. Vet ikke om windows har satt opp kravene på opplevelsesinndeksen fra vista til win 7. Jeg tror ikke opplevelsesinndeksen gir særlig relevans til ytelsen på ditt system, men er bare en liten pekepinn på om systemet f.eks. kan takle å vise video i HD, eller vise dette "aero" skin tullet osv. Ønsker du å vite mer om din ytelse bør du heller bruke programmer som 3dmark, superpi osv, for å sammenligne med andre systemer som har samme komponenter. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Tror 8 er maks på Win7. mens 6 var maks i Vista. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 ingen snurredisker kommer over 6 i W7. Du må ha SSD Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hos meg får jeg 7,1 på cpu (Q6600) og 6,8 på skjermkortet (8800GT) i Win7 64bit Ta det med en klype salt Lenke til kommentar
Gamma_G81 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei. Jeg får: prosessor 7,7 Minne 7,8 Grafikk 7,9 Spillgrafikk 7,9 Primær harddisk 6,1 Å jeg har raptordisker i raid, så e ve ikke om opplevelseindeks stemmer helt eller om man er nødt til å ha ssd.. Mi marskin. I7920 4ghz evga x58 classified 6G 1600mhz ramm evga 295 Lenke til kommentar
K011 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Jeg får: Prosessor: 6,2 Minne: 6,2 Grafikk: 4,8 Spillgrafikk: 4,7 Primær harddisk: 5,4 Har en HP HDX 18 laptop T9400 duo 2,53ghz 4gb DDR2 SDRAM GeForce 9600M GT 2x250 GB - Serial ATA-150 - 5400 opm Hvordan er dette til laptop å være? Noen andre med laptop som kunne lagt ut resultatene sine? Får jeg bedre resultater hvis jeg avslutter noen programmer mens jeg kjører testen? Lastet ned + at jeg spilte poker på nettet når jeg tok testen hehe, så lurte bare på om det kunne ha påvirket resultatene mine? Endret 28. august 2009 av Kris00011 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå