Gå til innhold

[Løst]Poking på Facebook?

MrL

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske lite peiling med poking på Facebook, men er her greia: Jeg møtte en person for noen dager siden, i utlandet, vi sendte hverandre noen meld. så begge har nr til hverandre. Men på slutten reiste hun, og vi ble liksom enige om at vi ikke skulle ta kontakt/eller at det blei no mer, fordi det var best for begge. Men i dag søkte jeg opp nr hennes og fant henne på facebook, bare for morro skyld, men jeg hadde ikke tenkt til å legge henne til. Tittet på profilen hennes uten å legge henne til som venn. Så etterpå i dag fikk jeg opp denne på startsiden:

poke.jpg

Derfor lurer jeg, er dette noe med at facebook oppdaget at jeg så på profilen, og ikke var venn, og vill at jeg skal poke henne, eller har hun funnet meg på Facebook, og poket meg, fordi det står jo "poke tilbake"? Det som er, er at jeg vil ikke ta kontakt med mindre henne gjør det først hvis dere skjønner, så hvis hun ikke har poket meg, og jeg poker henne, ville det være dumt..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter min oppfatning kommer det opp når noen har poket deg, trodde ikke man kunne poke folk som ikke var på vennelisten tho. :ermm:

Trodde poking var det man gjorde med folk som ikke var på vennelisten, og at man derfor kunne få se profilen dems? Jeg kan jo se profilen hennes, muligens fordi henne poket meg? fordi vi har ingen felles venner...

Drit i... Trykk på "fjern" og glem det ;)

Hvis hun poket meg først, må jeg nesten gjøre det tilbake ... :p

Lenke til kommentar

Du kan se profilen hennes fordi hun har en åpen profil, eller fordi den er åpen i en uke etter en personlig melding eller poke er avsendt. Så spørsmålet er om du kunne se profilen før du oppdaget poken.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Du kan se profilen hennes fordi hun har en åpen profil, eller fordi den er åpen i en uke etter en personlig melding eller poke er avsendt. Så spørsmålet er om du kunne se profilen før du oppdaget poken.

Det er akkurat det jeg ikke vet .. men får man ingen annen meld om at man har blitt poket enn den som står på bildet i første post?

Lenke til kommentar
Men i dag søkte jeg opp nr hennes og fant henne på facebook, bare for morro skyld, men jeg hadde ikke tenkt til å legge henne til. Tittet på profilen hennes [...]

Så du like mye på profilen da som nå, eller var den mer lukket?

Lenke til kommentar
Men i dag søkte jeg opp nr hennes og fant henne på facebook, bare for morro skyld, men jeg hadde ikke tenkt til å legge henne til. Tittet på profilen hennes [...]

Så du like mye på profilen da som nå, eller var den mer lukket?

Jeg så alt, men saken er at jeg skjekket ikke hjemmesiden så nøye, så jeg vet ikke om hun poket meg før jeg fant profilen hennes.. Egentlig hadde kanskje det beste her vært om noen andre med facebook hadde skjekket om profilen hennes var åpen..men vil jo ikke gå ut med fullt navn på henne og slikt :p

EDIT: En kompis av meg skjekket, han fikk opp navnet hennes, men kom ikke inn på profilen..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Hvordan får man poket folk man ikke er venn med ?

Ja når jeg tenker meg om tror jeg kanskje jeg dreit meg ut. Fordi jeg og hun er medlem av norway nettverket, og tror ikke kompisen min er det, så hun kan ha innstilit at alle kan se profilen hennes som er på samme nettverk ... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...