Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem skal jeg gå for?

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Jeg er i en litt kinkig posisjon med jenter her. Jeg har begynt å bli kjent med ei jente, som er veldig snill og som jeg liker godt. Samtidig er det en annen jente som jeg vet liker meg, som jeg ikkel liker like godt. Skal jeg prøve å få tak i hun jeg liker godt, og ta en risiko eller skal jeg kjøre safe og få meg dame for første gang? Hvis jeg skal gå for hun jeg liker veldig godt, hvordan gjør jeg det?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Ok, men jeg må seriøst ha hjelp til hvordan. Jeg har lite lyst til å fucke det opp med enda ei jente. Jeg vet bare at man må ha en viss form for berøring helt fra starten av. :p

Lenke til kommentar

Det er en selvfølge at du går for hun som du liker. Å gå inn i et forhold basert på kun en av partenes følelser er et forhold som er dømt til å gå under.

Det finnes utallige måter å gjøre det på, og sjekketråden kan være til stor hjelp for deg for å lære litt om hva du kan gjøre, og hva du absolutt ikke må finne på å gjøre. :)

Det viktigste er at du viser interesse og intensjoner fra første stund. Og her er VISE nøkkelordet. Aldri fortell henne med ord hva du føler eller vil, men vær den selvsikre mannen du er, og gå for det du vil ha.

Kroppskontakt er forøvrig alfa-omega. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Du går jo selfølgelig for hun du liker!

Det viktigste er at du viser interesse og intensjoner fra første stund. Og her er VISE nøkkelordet. Aldri fortell henne med ord hva du føler eller vil, men vær den selvsikre mannen du er, og gå for det du vil ha.

Kroppskontakt er forøvrig alfa-omega. :)

Så riktig så riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...