Trondster Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Satt en sen sommerkveld hos godt selskap. Nøt hjemmelaget rabarbradessert med tilhørende kaffe og glass med nydelig Tokaji. Tok noen skudd, og kom frem til at det var et motiv på bordet.. ISO 100, f/2.8, 1/200s Mmmh. God bokeh og godt i glasset. ..Hva blir det da? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fin bruk av refleksjonen, motivet kunne kanskje blitt komponert inn i et tredelingsfelt, men det er jo vanskelig om man jobber med naturlig bokeh. Motivet i refleksjonen kunne kanskje vært noe mindre "insider", og jeg kunne fint sett for meg en refleksjon av Tokaji-flaska som et fint motiv her. Ellers gir bakgrunnen en god setting av bildet, og bordduken komplimenterer brunfargen i glasset, det samme gjør den hvite koppen. Et flott funn på bordet forran deg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Takker for kommentar! Tror jeg så meg litt blind på å få satt logoen i midten - croppet litt. Her er en ny versjon, med en liten rotering i steden for crop - ble litt mer harmonisk, synes jeg. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja det ble bedre balanse med litt rettelse, men du burde prøve å iscenesette dette motivet igjen synes nå jeg, for teknikken i bildet har godt potensial for et flott bilde. Det gjelder bare å få et mer fengende motiv en refleksjonen av en t-skjorte Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Og er det bare meg eller ligger fokusen litt foran glasset? Det ser litt uskarpt ut. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fokus ligger vel på logoen (som av naturlige årsaker er litt uklar). Jeg liker versjon 2. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Og er det bare meg eller ligger fokusen litt foran glasset? Det ser litt uskarpt ut. Helt korrekt - fokus er ikke på glasset, men på logoen. Tok bilder av glasset da jeg plutselig så Mellomulvs t-trøye rotert i glasset - og så måtte humoristen i meg ta et bilde.. Takker for kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå