Gå til innhold

Det ekleste du noen gang har spist/drukket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal hvertfall mange liter spytt til for å bli smittet av HIV gjennom spytt.

I gamledager hadde de spyttebakker overalt på pubber siden gubber tygde tobakk og spytta nedi dem. Da var det visst vanlig å spandere drinker på folk som klarte å drikke en sånn spyttebakk. Æsj..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Haha. I heimkunskapen i 9. klasse var det en gutt som skulle smake på fisken før vi kokte den, alstå når den var frossen og jævlig. Jeg skulle ikke være noe dårligere, så jeg gjorde det samme. Ble dårlig resten av skoledagen.

Ellers hadde jeg noen litt uheldige eksperimenter da jeg var liten. Jeg blandet blandt annet melk, eplejuice og Oboy. :nei:

Edit: Kom på en til: Appelsin milkshake! Nei det var ikke så stygt med det første, men etter hvert ble vi sjukt kvalm. aldri vært borti noe så jævlig kvalmt før!

Vi skulle lage banan, men det hadde vi ikke, så vi tok det vi hadde.

Endret av sandinista
Lenke til kommentar
Proteinshake med appelsinsmak smaker helt for jævlig.

Proteinshake med jordbærsmak er verre.

Da bør du prøve tech nutrition sin !

Noe av det fæleste jeg drikker er PF sin med sjokolade. Tykk karamell-sjokolade smak.. Usj..

Bland den med melk så smaker det som vanlig sjokolademelk.

Lenke til kommentar
Hostesaft ja! Har ikke drukket det siden jeg var liten, men kjenner enda smaken :sick:

samme med vitaminbjørner. Og de skulle liskom være gode?

En kompis av meg trudde at det var snop han :) spiste opp den største pakken de har :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har spist og drukket mye rart men

verste ting spist: kastet opp da jeg spiste Tørrfisk i Lofoten, og Ampazang(vanilje is servert med mais bønner og noe annet jeg ikke vet) i singapore,

Verst drukket: Oksesaft, sinapore. (tror det var oksesaft var bildet av en okse tror jeg?)

Lenke til kommentar

Er vel en del som jeg ikke kommer på. Men en ting husker jeg veldig godt.

Var liten, og hjemme alene, så jeg skulle lage meg o'boy med store mengder pulver.

Fylte oppi godt over halve glasset med pulver, men når det kom til melken, hadde vi ikke melk.

Da ble det appelsin juice jeg blandet med...

Fuuuu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...