Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Please, jeg har smakt den i medium konsistens, den var fortsatt pyton. Jeg klarer ikke å forstå hvor mange som tror at bare fordi _de_ liker noe, så er det rart at andre ikke liker det: "sikker på at du har smakt det rett da?", "sikker på at den var riktig laget" osv, uff, spar meg. Folk har forskjellig smak, og det er ikke noe som heter "feil" når det gjelder smak, så å si at noe er godt når det har en viss konsistens osv blir feil, fordi det ikke nødvendigvis har noe på selve smaken å gjøre. Jeez, slapp av da, sa jo ikke at du skal like det. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det ekleste jeg har drukket er Vanilla Coke Det ekleste jeg har spist er en bløtkake :!: Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Da jeg var i Estland for noen år siden smakte jeg bjørn. Det smakte ikke vondt, men det var som å tygge på et bildekk. Ellers synes jeg kålrabistappe er helt forjævlig. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det lukter hvertfall dritt når du lager det. Husker jeg var hos kameraten min når morra hans laga det, ble kvalm og holdt på å kaste opp. Ekke det værste jeg har smakt, men heller ikke det beste. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 ekleste spist=er ikke sikker Ekleste drikke=rått egg:P Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Det lukter hvertfall dritt når du lager det. Husker jeg var hos kameraten min når morra hans laga det, ble kvalm og holdt på å kaste opp. Ekke det værste jeg har smakt, men heller ikke det beste. Det lukter jo helt forjævlig, og derfor syns jeg det smaker dritt også. Menmen, sikkert mange som liker det uansett xD Endret 26. juli 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Det må være blåskjell eller hva det var for noe som var i "sjømat"-salaten jeg bestilte på restaurant. Det så ut som små aborterte rottefostere med innvoller og alt. Også var konsistensen helt gummi aktig, og det smakte bare saltvann. Var faen så glad for at det var mange krepsehaler i salaten så jeg kunne spise dem hvertfall. Pluss at det rant ekkel svart guffe ut av dem som blanda seg med salaten. Endret 26. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 De to desidert ekleste tingene jeg har smakt, og som jeg ikke kunne spist om jeg så ble truet med pumpehagle er: 1. Dyrelever 2. Torsketunger Det ekleste jeg har drukket (ved siden av diesel) må være den "vansinnigt goda" svenske likøren som går under navnet "Svartvinsbärsbrännvin. Det måtte blandes ut med kaffe, melk, te, fløte og appelsinjuice (samtidig) for å få det ned.. Selv om medelsvennson sa at den skulle være, som skrevet over, "vansinnigt god". Ellers er jeg altspisende og momser lett snegler, gresshopper, froskelår, muslinger, margebein og annen "umat". Det samme med drikke; kobrablod, matte, skummet kefir, smør-te, løklikør, reinbuljong og liknende. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 På barneskolen lekte vi mye Smakeleken. Der vi skulle ha bind for øynene , så skulle vi gjette oss fram til hva vi fikk servert med skje i munnen. Gikk bra noen ganger helt til jeg ble servert gammel råtten senep. Den typen som står på glass med kuler i. Smakte helt forferdelig , jeg ble dårlig med engang . De påfølgende 2 neste ukene lå jeg hjemme med matforgiftning Lenke til kommentar
mnewer Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det værste eg noen sinne har drukket må ha vore en kopp me litt kaffe, gammelt kaffe pulver, noen sneiper og aske, søle vann og saue bæsj. Det værste må ha vært konsistensen på alt de der blanda:P Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fant en brus på jobb i dag som var fra 2006. Fytti helvette og vondt den smaka, kjente eddik/mugg smaken brant langt nedover halsen. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det værste jeg noen gang har smakt, er å først spise kaviar, og så drikke saft. Fy, faen, smaken sitter resten av dagen... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Rå blekksprut med soyasaus. Jeg brakk meg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Morsom tråd, bringer frem gamle minner. Torsketunge i militæret er nok verste av mat. Jeg spydde utafor messa av ettersmaken. Av det jeg har drukket står det mellom elgblod rett fra såret eller melk fra en elgku jeg skjøt. Jeg havner nok på elgmelk når jeg tenker meg om, det klistra seg fast inni munnen og smakte helt forferdelig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 For øyeblikket kommer jeg ikke på noe verre enn Paprika. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Rå paprika eller? Det smaker jo ikke så godt. Men hvis paprikaen er stekt, kokt, eller grillet med noe annet, så smaker det mye bedre Endret 29. juli 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jo mer en paprika er tilberedt, jo verre smaker den. Jeg går heller en uke uten mat enn å måtte spise grilla paprika hver dag. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jo mer en paprika er tilberedt, jo verre smaker den. Jeg går heller en uke uten mat enn å måtte spise grilla paprika hver dag. What the fuck. Grillet paprika er uber namm. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Just to mention some: oliven (blærk, smakar som silofòr), sylteagurk, og drakk ein gong litt vaniljesaus som var 5-6 månadar utgått på dato. Edit: mnewer: håpar for guds skyld at du drakk/åt det der for å vinne eit veddemål! Endret 30. juli 2009 av Zapticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå