zimulatorz Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sier folk fortsatt kis? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sier folk fortsatt kis? Trøndere fra Steinkjer og området rundt der har sagt "kis" i flere generasjoner. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Sier folk fortsatt kis? Trøndere fra Steinkjer og området rundt der har sagt "kis" i flere generasjoner. Haha, jeg er faktisk fra Steinkjer-området. Står det i profilen min? Eller vet du hvem jeg er? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Sier folk fortsatt kis? Trøndere fra Steinkjer og området rundt der har sagt "kis" i flere generasjoner. Haha, jeg er faktisk fra Steinkjer-området. Står det i profilen min? Eller vet du hvem jeg er? Nope, er fra Nærøy selv. Har hørt dere fra levanger/steinkjer sier "kis" ofte (partyboyz etc) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er fra Narvik, og her sier vi "kis". Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Svært skjeldent her i området, men det forekommer fra tid til annen. Østlandet. Endret 23. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den har jeg ikke hørt på en stund. Tror ikke vi sier kis her hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Spørs i hvilken sammenheng, "Sjå på han kisen der" er normalt "ka skjer da kis" er unormalt og teit :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Brukes nokså ofte her (Namsos) Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Svovelkis: Dommedagspredikant Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Her kor eg bur seier ingen kis. Mange gjorde det for 10 år siden hugsar eg, då eg gjekk på barneskulen. Endret 24. juli 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 jeg sier det ganske ofte. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Sier folk fortsatt kis? Trøndere fra Steinkjer og området rundt der har sagt "kis" i flere generasjoner. Haha, jeg er faktisk fra Steinkjer-området. Står det i profilen min? Eller vet du hvem jeg er? Nope, er fra Nærøy selv. Har hørt dere fra levanger/steinkjer sier "kis" ofte (partyboyz etc) Hehe, jeg bruker utrykket svært sjeldent dog. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er fra Levanger men bor på Steinkjer. Vi sier Kis ja Kæm e hanj kisn der? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 En bekjent heter "han kisen" sagt med nordlenning dialekt, men det er det eneste jeg hører til ordet her i Oslo i hvert fall. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Men hva betyr kis da? Vill gjetting, gutt unge. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars En kis er rett og slett en gutt eller mann. Man sier ofte ting som "slapp av a kis". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars kremt skrev (15 timer siden): En kis er rett og slett en gutt eller mann. Man sier ofte ting som "slapp av a kis". Laserbeam skrev (2 timer siden): "kis" = "kar" Oki, det høres mer ut som en ung gutt i mine ører enn kar eller en mann. 😏😏 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå