Gegnar Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 hei. Jeg har en gammel 660 hwt stående fra dagene der jeg hadde ADSL. nå er jeg flyttet i blokk som ikke har ADSL basert nett, kan jeg koble ut modem-delen på 660 hwt'en og bare bruke den som rent trådløs punkt?. eller er den avhenging av å koble opp mot ADSL gjennom PPPoE eller lignende Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hva mener du? Hva skal du med bare et trådsløst aksesspunkt? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du mener at den kobler seg til internett via en annen ruter? sånn at det blir bedre signal for de som kobler seg på zyxel rutern? prøvde det på min men fikk det ikke til. men det går vell på et vis. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det kalles en WDS om det er slik Morgan beskriver. Et aksesspunkt som "forsterker signalene", det du mener? Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 ok. nettet kommer inn til vår leilighet. går inn i en ruter UTEN trådløs-del. og den ruteren fordeler nettet videre rundt i kontaktene. jeg vil ta nett fra en kontakt og spre dette nettet trådløst i leiligheten. men jeg mistenker at det ikke går ann med en 660 hwt. siden jeg ikke får til å koble ut ADSL'delen og bare beholde trådløs delen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Da vet jeg desverre ikke. Vet ikke om det kanskje er lettere å kjøpe en trådløs router? Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 joda. det er den enkleste løsningen. men tenkte jeg kunne klare å få til en gratis løsning Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det kan godt hende det er mulig, men det er utenfor mitt kompetanseområde Prøv å finne manualen til greia di, kanskje det står noe der. Du kan jo alltids koble den opp og prøve å rote deg frem. Kan jo ikke gjøre noen skade Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er bare å koble LAN til LAN det. Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 hehe, neida. denne posten er lagd etter forsøkt knoting. både med kobling gjennom WAN og LAN. men det ser ut som den krever en ADSL forbindelse for å akseptere nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå