tazmaniac Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei, etter å fått masse informasjon fra dere lesere her på akam, har jeg endelig besluttet å kjøpe meg et G3 kamera, men jeg lurer på om noen har erfaringer med telebutikken? www.telebutikken.no Dessuten er jeg faktisk litt i tvil om jeg bør vente å se en test av Sony V1? Har ikke sett noen tester på nettet ennå, noen som vet av? Dvs, jeg har sett en test av en proto-type, men det blir vel ikke det samme, dessuten vil jeg gjerne at det skal være en G3 vs. V1 test... Men som sagt, har noen erfaringer med telebutikken? Salg, retur osv? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 G3 er et meget godt valg, men hvis du ser i Prisguiden her, finner du det litt billigere hos itbutikken. Lenke til kommentar
tazmaniac Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Har undersøkt ang itbutikken, og finner ikke dere referanser særlig brae. Derfor betaler jeg gjerne et par hundrelapper ekstra for å få produktet fra en 'bra' webshop... Har ikke handlet fra telebutikken før så jeg lurer på om noen har referanser fra dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå