SGH Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Da er det ikke så alt for lenge til at jeg må tenke på å kjøpe scooter. Jeg er SYKT usikker på hva jeg skal velge. Noen som har erfaring? Den skal ikke være trimmet. Det jeg vil ha med er: 1. Trekker den bra i bakker? Har MANGE bakker opp til skolen. 2. Har den god aks? Kommer den lett opp til toppfart? Jeg skal kjøpe brukt Pris - maks 17'000,- Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Når du kjøper en scooter (50 kubikk?) som ikke er trimmet kan du ikke forvente at den drar særlig godt i oppoverbakke, aksellerasjonen er veldig dårlig også.. Lenke til kommentar
SGH Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Når du kjøper en scooter (50 kubikk?) som ikke er trimmet kan du ikke forvente at den drar særlig godt i oppoverbakke, aksellerasjonen er veldig dårlig også.. 50cc ja, er det noen mulighet for å få den til dra bedre uten om å komme opp i 100km/t ? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kjøp en Yamaha Aerox, og ta plomba på den, så har du det du trenger Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du må nok trimme ja, for å få det du ønsker. Lenke til kommentar
SGH Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Kjøp en Yamaha Aerox, og ta plomba på den, så har du det du trenger Hvordan "tar man" plompa vekk da? Hvor er den? Hva er det? Er det lov? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den sitter i svanehalsen, og er ikke lov å fjerne, men på en Yamaha Aerox hører du nesten ikke forskjell på om den er tatt eller ikke. Tar deg en halvtime, og scooteren vil gjøre ca 75, og dra greit i oppoverbakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå