Nikkor Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har tenkt til og kjøpe windows xp Men hvis ikke jeg blir fornøyd kan jeg da innstalere til windows 98 igjen? Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja, men jeg er ikke sikker på om du kan starte maskine i dos når du har WIN XP instalert, hvis ikke lag en oppstartdiskett og kjør dos via den, det går. formatere maskinen. gjøres med å starte maskinen i dos og skrive inn komandoen: format c: /s Eventuelt å la være med å skrive /s, "s" kan i noen tilfeller lage litt krøll. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 du formaterer heile shiten og instalerer det andre operativsystemet du kunne tenkt deg fra bios Lenke til kommentar
hubzorb Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Tror neppe du kommer til å skifte fra win xp til win 98 .. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Bruk et halvt års tid til å prøve ut windows XP, da skal jeg nesten garantere at du ikke vile skifte tilbake til ditt gamle opprativsystem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå