Endeel Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Nå begynner jeg snart å bli lei av min splitter nye pc, etter å ha hatt den bare i noen timer har den laget mye tull for meg. Nå sier den at den ikke vil kjøre sims 3, jeg har sjekket system requier ments og sjekket på system for å finne ut hva jeg har. Jeg ble overasket når jeg så at jeg fikk raten "1,0". Dette er en asus notebook n50vn, windows viasta home premium Dette står når jeg prøver å kjøre spillet " kunne ikke starte spillet. enheten 0 kan ikke kjøre dete spillet. det ble ikke funnet et grafikkkort som støttes. vennligst sjekk maskinvaren din." Og siden denne pc kostet mange penger så forventer jeg bedre. Hjelp ? Endret 23. juli 2009 av Endeel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Installert drivere til skjermkortet, samt DirectX ? Lenke til kommentar
Endeel Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Installert drivere til skjermkortet, samt DirectX ? Jeg driver å installerer directX nå, men hvordan installerer man drivere til skjermkortet? mener du via cd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Nei, last ned via nett. Stemmer det at du har Nvidia Geforce 9650M GT 1GB som skjermkort? Endret 23. juli 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Endeel Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 hvordan finner man ut det, er det på system? tror jeg har NVIDIA GeForce 9300M GS with 512MB VRAM Graphics Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Last ned GPU-Z å se hva slags skjermkort du har. Der finner du all salgs informasjon om skjermkortet. Last ned de nye driverne fra Nvidia. Bare velg 9000M serien og ditt opertaivsystem. Siden du fikk 1.0, har du nok ikke installert noen driver. Uansett, 9300M GS er ikke noe bra skjermkort, så ikke forvent for mye. Gå inn på device manager å sjekk om du har flere ting som ikke har noen driver installert. Er du usikker på hva device manager er, google det. Endret 23. juli 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå