Beges Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei! Har nettopp kjøpt meg et nytt PortaPro-headset, etter å ha ødelagt et titalls andre headset. Kabelbrudd er ofte problemet. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan forhindre kabelbrudd ved "roten" på det nye headsetet mitt? Tenker bl.a. det kan funke å surre elektrikerteip rundt roten og gradvis minkende oppover for å hindre at kabelen bøyes for mye. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Care! Har jo livstidsgaranti. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 "Care! Har jo livstidsgaranti." ------------------------ Jepp,mot fabrikasjonsfeil,ikke mot "riv-og-røsk"...ikke alt går på garantien lille venn... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Kjøp eit kvalitetssett som faktisk har god lyd og ikkje går i stykker etter nokre veker. Om det ikkje er eit alternativ så er det berre fantasien som set grenser for kva du kan lage til. Det beste er sikkert ein sylinder i plast eller metall, som er splitta, du trer innpå og taper fast. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Kjøp eit kvalitetssett som faktisk har god lyd og ikkje går i stykker etter nokre veker. Om det ikkje er eit alternativ så er det berre fantasien som set grenser for kva du kan lage til. Det beste er sikkert ein sylinder i plast eller metall, som er splitta, du trer innpå og taper fast. Smart! Skal prøve det! Tingen med PortaPro er at det ikke er så verst lyd i dem, samtidig som de passer inn i hørselsvernet jeg bruker på jobb Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 "Care! Har jo livstidsgaranti."------------------------ Jepp,mot fabrikasjonsfeil,ikke mot "riv-og-røsk"...ikke alt går på garantien lille venn... Er faktisk bare på diskanten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå