Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Har nærmest forelsket meg i et par Soavo-1 høyttalere og vurderer meget sterkt å kjøpe et par. Det jeg sånn halvveis har hengt meg opp i er om jeg får fullstendig utnyttet (eller minimum glede av) høyttalerne i mitt lille rom. Et rask tegning over hvordan rommet er: Med høyttalerne jeg har nå så sitter jeg ca 1 m fra hver. Vil ha større rom Endret 23. juli 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kast ut et av bordene og flytt lytteposisjonen, så kommer det seg. Litt bør man kunne ofre for bedre lyd. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hm, ja det var det ... Er på en måte avhengig av mye bordplass, selv om de bare fylles opp av tomflasker og rot. Pc-en og alt som hører til er på det bordet som er "øverst." Hvordan ville du løst dette? Mao, hvilket bord skal ut og hvor bør lytteposisjonen være? Har også et rom så er ca identisk mtp størrelse, men det brukes for øyeblikket som "post rom" (= lagring av tomme pappesker fra handling over nettet og pensjonert hardware). Fristet litt å flytte underholdningstingene til det rommet, men for øyeblikket ønsker jeg å finne en løsning i dette rommet (førstnevnte mao). Endret 23. juli 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg ville gjort det sånn. I tillegg ville jeg flyttet det resterende bordet helt inn til venstre vegg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Hm, er villig til å ofre mye for lyden, men tilgang til pc i lytteposisjonen er nesten et must Irriterer meg noe inni granskauen at jeg ikke har et skikkelig rom hvor jeg kan sette det opp slik jeg vil. Må vurdere å benytte naborommet, men det er også lite egnet. Tok en liten prat med Yamaha i dag og snuste litt om når RXV4XXX (neste generasjon etter RXV3900) så kan hende jeg utsetter hele kjøpet til den kommer (rundt jul), men også det frister veldig lite. Takker så mye for hjelp. Forresten, har du byttet nick etter påsken? Duke? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nei, jeg har hatt samme identitet i flere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå