Countessa Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, jeg har akkurat startet å trene seriøst styrketrening. Men skal nå den kommende uken 1uke til Tyrkia, lurer derfor på om noen har nogen geniale tips hvordan jeg kan holde meg i form? Jeg har til nå ikkje funnet nogen treningssenter der vi skal:S Jeg trenger ikkje å trene, trene, trene, men bare litt simpelt så jeg holder så og si alle muskelene i form så det ikkje vil følest ut som om jeg har vert borte fra trening i en uke når jeg kommer tilbake igjen. Fra egen kunskap så kan jeg jo selfølgelig gjøre normale armhevinger, men er det noen som har noen andre forslag? Tusen takk for alle svar Mvh Bjorheim Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei, jeg har akkurat startet å trene seriøst styrketrening. Men skal nå den kommende uken 1uke til Tyrkia, lurer derfor på om noen har nogen geniale tips hvordan jeg kan holde meg i form? Jeg har til nå ikkje funnet nogen treningssenter der vi skal:S Jeg trenger ikkje å trene, trene, trene, men bare litt simpelt så jeg holder så og si alle muskelene i form så det ikkje vil følest ut som om jeg har vert borte fra trening i en uke når jeg kommer tilbake igjen. Fra egen kunskap så kan jeg jo selfølgelig gjøre normale armhevinger, men er det noen som har noen andre forslag? Tusen takk for alle svar Mvh Bjorheim Kan jo legge til situps og hangups også.. det blir 3 klassiske øvelser hvor du ikke trenger så mye utstyr.. i tillegg kan du kjøre dips på sengekanten eller lignende. også kan du jo trene sidehev ved å bruke et par tunge gjenstander i hver hånd. I tillegg anbefaler jeg et par joggeturer og svømmeturer... så er du nok godt rusta for uka.. 1 uke uten trening er ikke DANGEROUS!! Lenke til kommentar
Countessa Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Tusen takk for godt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå