EsAa Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei! Jeg lurer på hvor i Oslo jeg kan få kjøpt best mulig agn til makrellfiske. Vil vel tro at små agnsild er best, men finner ingen spesielle forhandlere som selger dette. Takker for all tips! EsAa Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Anbefaler Stingsilda 18g/28g for makrell. Var nettopp Brønnøysund og har veldig gode erfaring med Stingsilda. Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei! Jeg lurer på hvor i Oslo jeg kan få kjøpt best mulig agn til makrellfiske. Vil vel tro at små agnsild er best, men finner ingen spesielle forhandlere som selger dette. Takker for all tips! EsAa jeg skall lære deg det beste trikset ta en regle skift ut alle krokene så sett på helt svarte kroker uten noe agn. dette funker også på fiskestang bare fest mange svarte kroker på sena og husk ikke ta agn eller kunstig agn på jeg og pappa fikk 500 makkrel på 2 timer Lenke til kommentar
Ragglefanten Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei! Jeg lurer på hvor i Oslo jeg kan få kjøpt best mulig agn til makrellfiske. Vil vel tro at små agnsild er best, men finner ingen spesielle forhandlere som selger dette. Takker for all tips! EsAa jeg skall lære deg det beste trikset ta en regle skift ut alle krokene så sett på helt svarte kroker uten noe agn. dette funker også på fiskestang bare fest mange svarte kroker på sena og husk ikke ta agn eller kunstig agn på jeg og pappa fikk 500 makkrel på 2 timer så fikk du noe har ikke oplevd å få så mange makrell igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå