Gå til innhold

[Løst]Problem med Sapphire Radeon HD 4870 :S

lolsomt

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt nytt skjermkort til pc-en, et Sapphire Radeon HD 4870. Da jeg fikk det fant jeg ut at det ikke passet i pc-en og lurer nå på om det er noe jeg kan gjøre for å få det til å passe. Problemet er at hvis jeg skal ha i skjermkortet må jeg koble fra begge harddiskene mine og det hjelper jo ikke noe særlig.

Noen som kan hjelpe?

PS: mitt hovedkort: MSI P6NGM-FD, nForce-630i+GF7100, m-ATX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke kabinettet som er i veien. Når jeg skal sette i skjermkortet så er kablene til de to harddiskene i veien.

Uansett om jeg har 1 eller 2 harddisker så kan jeg ikke få i skjermkortet.

Har en harddisk på 500GB og en på 1TB så tror ikke jeg kunne fått de mye større uansett :/

Skjermkortet stenger de fire kontaktene til harddiskene :S

Lenke til kommentar

Problemet er jo at jeg ikke får plugget inn harddiskene i kontaktene i hovedkortet. Så hvis jeg må ha den harddisken med operativsystemet på i de kontaktene så får jeg jo ikke det til :(

Tror jeg heller selger dette skjermkortet eller sender det tilbake for så å kjøpe et nytt et ;)

Lenke til kommentar

Helt inntil sata kontaktene på hovedkortet ^^

Med det skjermkortet som var med pc-en så ble bare 2 av 4 sata kontakter dekket, mens sapphire kortet dekket alle sata kontaktene :S

Fikk så vidt plass til Sapphire skjermkortet når jeg tok ut kablene til harddiskene fra kontaktene. Da var skjermkortet helt inntil kontaktene og hadde ikke fått plass til vinklede sata kontakter heller :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...