kenny28 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som kan hjelpe meg med kjøp av ett kompaktkamera som er vann og støtsikkert? Har sett på tough 8000 og liker designet på kameraet men har lest litt at dette kameraet har dårlig bildekvalitet ? Noen som har andre meninger om akkurat det ? D10 kameraet liker jeg ikke designet på! Hvilket kamera mener dere er "over-all" best ? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 http://www.tu.no/forbrukerteknologi/article202005.ece http://alatest.no/anmeldelser/digitale-kom...3-48317131,147/ Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Hvor får jeg tak i det panasonic kameraet ? Sånn jeg tenker nå så må det bli enten det panasonic eller tough 8000. Noen som vet hviket som er best av disse to ? (batteri,bildekvalitet,treghet,oppstartstid) ? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Er det flere som har meninger eller erfaringer å dele med seg ? Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har selv Panasonicen og er godt fornøyd med den. Tar gode bilder uten mye fuss. Knapper og hjul er behagelig å bruke. Zoom er derimot noe rykkete. Man må være veldig obs på hvor man har fingrene på venstre hånd, da det er veldig lett å få en finger forran linsa når den er så langt oppe i hjørnet. Spesielt ute i sterkt sollys (les Tyrkia). Der var det klin umulig å se på skjermen hva jeg filmet. Men det gjelder jo de aller fleste lcd-skjermer under slike forhold. Undervannsbilder har vært litt vrient å få til. Vanskelig å se bilde på skjermen under vann. Så har slitt med mye ufokuserte bilder. Men fikk mange morsomme bilder fra basseng. Lite sjøbilder dessverre. Var lite og ingenting å se der jeg var. Og forvent mye fiksing av bl.a. farger/fargestikk i bilderedigeringsprogrammer. Har fått noen fine undervannsbilder etter litt behandling. Jeg ville ha et hendig kamera jeg ikke trengte å være så redd for. HD-videoen er rimelig bra og en av grunnene til at jeg kjøpte dette kameraet. Dette er nummer to-kamera, da jeg også har speilrefleks som brukes på de virkelig viktige/vanskelige bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå