Gullars Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei! Når eg har straum tilkopla laptopen flimrar bildet på den eksterne skjermen. Fungerer heilt fint når han kun går på batteri... Kva kan vera problemet? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Må neste ha litt mer info en det Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Skjermen er ein Acer V223W og laptopen ein Acer 2920Z. Kva meir treng du å vita? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har det alltid vært slik? Bruker du original lader? Det første du kan gjøre er å teste med en annen skjerm. Lenke til kommentar
Coitus Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Koble støpselet til den eksterne skjermen i en stikkontakt og støpselet til laptopens strømforsyning i en annen stikkontakt, men stikkontaktene må være uavhengige av hverandre (bruke forskjellige kurs). Dvs hvis du bruker en skjøteledning, så kan ikke begge støpslene kobles til samme skjøteledning. Hvis du ikke skjønner hva jeg mener, si ifra så skal jeg prøve å forklare på en annen måte. Jeg hadde samme situasjon og dette løste mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå