Skrujernet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Har nettop satt begge gainward gtx 275 i SLi på rampage 2 extreme men i Nvidia controlpanel vil ikke det komme opp ''Enable SLi'' så vet ikke om de er i Sli eller ikke. Andre måter å finne det ut? De står veldig tett pga. Det er for trangt i den nederste PCI express x16. DEt øverste blir glovarmt, så varmt att jeg brenner meg! Endret 23. juli 2009 av atriC Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 TRenger hjelp fort. Vist jeg setter Gainward korte i det nederste slottet blir det ikke plass til strømforsyningen... Skulle ha holdt med til MSI eclipse -.- Lenke til kommentar
Previous Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 TRenger hjelp fort. Vist jeg setter Gainward korte i det nederste slottet blir det ikke plass til strømforsyningen... Skulle ha holdt med til MSI eclipse -.- hei!ser ut som du trenger større kabinett,selv har eg Antec Twelve Hundred og kjører 2 stk Geforce 295 i sli.Måtte bøye litt på den ene korte får å få plass til dem nederste PCI express x16.Har samme hovedkort som deg.MSI eclipse er ett bra kort har ett selv,så enten må du skaffe deg Antec Twelve Hundred eller MSI eclipse.Håper dette va noe hjelp da!!!! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) størra kabinett? HAr Coolermater Storm sniper som jeg nettop betalte over 1100 for så nytt kabinett kommer ikke påtale, Kanskje flytte psu? Som du sier, MSI eclipse hadde masse vis av plass, mye bedre løsning på PCI x16. Men skal nå sikkert gå fint dette og Endret 23. juli 2009 av atriC Lenke til kommentar
Previous Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 størra kabinett? HAr Coolermater Storm sniper som jeg nettop betalte over 1100 for så nytt kabinett kommer ikke påtale, Kanskje flytte psu? Som du sier, MSI eclipse hadde masse vis av plass, mye bedre løsning på PCI x16. Men skal nå sikkert gå fint dette og Hei.Du kan jo prøve å flytte psu på utsiden av kabinette,berre en forlag. Lenke til kommentar
Previous Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) størra kabinett? HAr Coolermater Storm sniper som jeg nettop betalte over 1100 for så nytt kabinett kommer ikke påtale, Kanskje flytte psu? Som du sier, MSI eclipse hadde masse vis av plass, mye bedre løsning på PCI x16. Men skal nå sikkert gå fint dette og Hei.Du kan jo prøve å flytte psu på utsiden av kabinette,berre en forlag. Endret 23. juli 2009 av Previous Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 DEt skal jeg prøve. Men trur dere Skjermkortene kan ha skade av æ stå så nære hverandre. Vi snakkkes om null luft imellom. Kunne jeg lagt ei Noctua vifte over korte for å kjøle det ned? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Last ned GPU-Z, mål tempen på begge kortene. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 DEt ene korte var så varmt at jeg brant meg Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jupp, slike kort blir veldig varme. Var det under last eller i idle foresten? Uansett, mål tempen du Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) idle Endret 24. juli 2009 av atriC Lenke til kommentar
Shorty86 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Har du installert driveren 2 ganger? siden det blir så varmt kanskje viften ikke går Endret 13. august 2009 av Shorty86 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 nei, viftene går. Men jeg trur det blir for lite luft mellom kortene. Knakje jeg skulle bøye ene slotten for så å sje om det blir bedre plass, eller risikerer jeg å ødelegge det? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 nei, viftene går. Men jeg trur det blir for lite luft mellom kortene. Knakje jeg skulle bøye ene slotten for så å sje om det blir bedre plass, eller risikerer jeg å ødelegge det? Luft imellom er ikke så stort problem, se på 3 veis SLi du så skjønner du hvorfor: Lenke til kommentar
jolis Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har du installert driveren 2 ganger? siden det blir så varmt kanskje viften ikke går Hva mener du med om han har installert driveren 2 ganger? Hadde før sli kort og måtte kjøre viftene manuelt via RivaTuner. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Men viftene går jo fint, men bare et kort vises. Begge fungerte på MSI kortet mitt som jeg brukte i mai. på swn videon ser det ut som luften kommer inn fra siden av kortene.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 har du testet at begge kortene faktisk fungerer? på begge slot'ene? kan det være mulig at SLI-broen er defekt? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Begge kortene fungerte i Mai, så byttet jeg til rampage 2 extreme også fungerte ikke de i SLI. DEt ene ble veldig varmt, luktet litt svidd. Skal teste om det fungerrer i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå