Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

2 stk gtx 275 vil ikke fungere i SLi

Anbefalte innlegg

Har nettop satt begge gainward gtx 275 i SLi på rampage 2 extreme men i Nvidia controlpanel vil ikke det komme opp ''Enable SLi'' så vet ikke om de er i Sli eller ikke. Andre måter å finne det ut?

De står veldig tett pga. Det er for trangt i den nederste PCI express x16. DEt øverste blir glovarmt, så varmt att jeg brenner meg!

Endret av atriC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TRenger hjelp fort. Vist jeg setter Gainward korte i det nederste slottet blir det ikke plass til strømforsyningen...

Skulle ha holdt med til MSI eclipse -.-

hei!ser ut som du trenger større kabinett,selv har eg Antec Twelve Hundred og kjører 2 stk Geforce 295 i sli.Måtte bøye litt på den ene korte får å få plass til dem nederste PCI express x16.Har samme hovedkort som deg.MSI eclipse er ett bra kort har ett selv,så enten må du skaffe deg Antec Twelve Hundred eller MSI eclipse.Håper dette va noe hjelp da!!!!

Lenke til kommentar

størra kabinett? HAr Coolermater Storm sniper som jeg nettop betalte over 1100 for så nytt kabinett kommer ikke påtale, Kanskje flytte psu?

Som du sier, MSI eclipse hadde masse vis av plass, mye bedre løsning på PCI x16. Men skal nå sikkert gå fint dette og

Endret av atriC
Lenke til kommentar
størra kabinett? HAr Coolermater Storm sniper som jeg nettop betalte over 1100 for så nytt kabinett kommer ikke påtale, Kanskje flytte psu?

Som du sier, MSI eclipse hadde masse vis av plass, mye bedre løsning på PCI x16. Men skal nå sikkert gå fint dette og

Hei.Du kan jo prøve å flytte psu på utsiden av kabinette,berre en forlag.

Lenke til kommentar

Hei.Du kan jo prøve å flytte psu på utsiden av kabinette,berre en forlag.

Endret av Previous
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
nei, viftene går. Men jeg trur det blir for lite luft mellom kortene. Knakje jeg skulle bøye ene slotten for så å sje om det blir bedre plass, eller risikerer jeg å ødelegge det?

Luft imellom er ikke så stort problem, se på 3 veis SLi du så skjønner du hvorfor:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...