Kavinsky Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Personlig må jeg si jeg liker den mørkeblå Charlie-jakka bedre. Men den andre som du nevnte er veldig pen. De hadde den i beige i forrige kolleksjon, siklet på den med litt for liten lommebok Lenke til kommentar
WASD Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så du har en ca pris? Har for mange blå jakker! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ringo-jakken, lå på rundt 4500,- i forrige kolleksjon. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Likte ikke fargen. Den mørkeblå var mye penere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så du har en ca pris? Har for mange blå jakker! Selges på Retro for ca 4000,- Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 For de av dere som var interesserte i Club Cardigan, send mail til H&J, så sender de deres strl. og fargevalg til For Men på CC Vest Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Fikk du noe ca.-pris? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fikk du noe ca.-pris? Kan sende mail Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Likte den faktisk ikke i det hele tatt... Vet ikke helt hvorfor, tror det har noe med lommen og generelt utseendet på den egentlig, synes den så litt for uniformaktig ut, og litt rar. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Elsker uniformsinspirerte jakker, så den cardiganen likte jeg også. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Mener det er annerledes med jakker, synes det så merkelig ut på en cardigan. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Elsker uniformsinspirerte jakker, så den cardiganen likte jeg også. 1+ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hentet Hansen&Jacob cardiganen i går Bare send mail til H&J i Sverige, så dender de til 4MEN på CC Vest. Prisen var 2400 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Da faller den utenfor mitt budsjett i denne omgang. Fornøyd, Charles? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg må si jeg lurer på å kjøpe den. Ikke så verst pris heller! Hvordan var den?? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da faller den utenfor mitt budsjett i denne omgang. Fornøyd, Charles? Jeg må si jeg lurer på å kjøpe den. Ikke så verst pris heller! Hvordan var den?? Jeg er veldig fornøyd! Veldig god kvalitet, og alle som har sett den hittil, har sagt noe positivt om den Godt kjøp, spør du meg Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Venter på fit-pic! Om det skulle dukke opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå