Kavinsky Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Tenkte det kunne være greit å starte en tråd for diskusjon av moten for høsten og vinteren. Gant og NN.07 er de jeg har fått kikket mest på så langt i år, og må si at den britiske touchen som er på veg inn i butikkene er rett og slett fantastisk. Noen ganger er det greit at det som er å få kjøpt ikke nødvendigvis passer alskens hipstere og annet tull. Del dine meninger. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Noen som har noe inspill om vintersko. Får ikke dratt til England og får derfor ikke tak i det 2. skoparet jeg hadde lyst på heller (det var da H by Hudson Merchant Brown) Endret 23. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Absolutt pene ting fra NN.07. Er også ute etter vintersko. Har lyst på noen semi-røffe chelsea boots som kan brukes til både campus og en tur på byen. Setter stor pris på forslag! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hansen & Jacob har sluppet høstens kolleksjon "Il Club Società del Pavone" og må det er mye pent. Spent på hvor mye som tas inn i butikkene i Oslo-området. Noen innspill? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Club Cardigan fra Hansen & Jacob er fin Vet du om det er noe aa oppdrive i Kristiansand? Og hva er ca prisen paa f. eks en cardigan? Endret 3. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Absolutt mye pent der. Selv planlegger jeg å gå til innkjøp av 2-3 par cordfløyelsbukser. Hvertfall et par i beige og mosegrønn, så får jeg se om det er noen andre farger som tiltaler meg. Har hittil bare sett på NN.07 sine cordfløyelsbukser, men de fra H&J så også fine ut, så jeg må nok ta en titt på de og. Likte også tweed-blazeren godt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 thrice: [email protected] - send de en mail og spør. det gjorde jeg ang. butikker i Oslo, og fikk svar ganske fort. Regner med at prisen på cardigan ligger rundt 1500 +/-, det betalte jeg i alle fall for den tjukke blå genseren jeg kjøpte for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Var i byen idag og kikket på både høstjakke og sko, vurderte et par chelsea boots selv, men bare meg som får litt pub til pub og rullingstobakk feeling av slike sko? Jakke er dessuten vanskelig å finne, Henri Lloyd allværsjakke samt Helly Hansen utgår ganske greit. På utkikk etter noe med litt classick look, linkene ovenfor hjalp meg litt, men hadde satt pris på noen flere tips. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg forbinder ikke chelsea boots med rullings og pub-til-pub. Jeg kjøpte et par fra R.M Williams ( www.bootsonline.com.au ) som burde være her på mandag. Chisel toe shape med en lav hæl ser best ut i mine øyne. Matinique har noen pene høstklær http://www.matinique.com/BlackLabel Hvis ikke kan det hende Johnny Love har noe som faller i smak http://johnnylove.no/blog/category/collections/ Jeg kjøpte en høstjakke fra Philosophy Blues Original nå nylig som jeg er fornøyd med. Den må dog en tur til skredder pga armlengden. Endret 5. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Ikke noe galt med en liten pub til pub-runde;) Jakke kommer jo helt ann på stilen din. Trench er f. eks. fint til noen. I det siste har jeg fått litt sansen for de quiltede jakkene fra Barbour, i kombinasjon med en litt klassisk engelsk rytterstil. Det er vel og merke lett å faile med en slik jakke, så det er absolutt ikke for alle. Men jeg er enig i at høstjakke er vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Liker rene enkle klær uten svære merker, foretrekker mye ensfarget og går i mye basic farger, men mønster o.l fungerer også så lenge det gir en kul vibe og ikke blir gubbete. Må også legges til at jeg er innrullert i militæret og har derfor særdeles lite hår på toppen noe som gjør at endel klær har en tendens til å se litt vel nazi ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kan jeg spørre hva det hadde med tråden å gjøre? Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Han skrev litt over her at han var ute etter jakke, så trengte vel noen tips? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ah, det burde jeg vel ha fått med meg mtp. at jeg svarte på innlegget:p Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Vil vite hvor man kan få tak i H&J Club Cardigan, dersom noen vet det! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Vil vite hvor man kan få tak i H&J Club Cardigan, dersom noen vet det! Gunnar Øye fører hvertfall H&J. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Vil vite hvor man kan få tak i H&J Club Cardigan, dersom noen vet det! Gunnar Øye fører hvertfall H&J. Ja, det er jeg klar over, men jeg så ikke den jeg er ute etter i forrige uke. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 I og med at de akkurat har startet salget, har de nok ikke begynt å fylle butikken med høstens varer. Vent noen uker Du kan også høre med 4Men om de har fått den. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 I og med at de akkurat har startet salget, har de nok ikke begynt å fylle butikken med høstens varer. Vent noen uker Du kan også høre med 4Men om de har fått den. Var på 4Men på CC Vest, men de visste ikke enda Lenke til kommentar
WASD Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Fy fader, jeg vil ha den ene frakken på NN.07. Ligger under outerwear, kode er Charlie 8026 #950. Den under var også fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå