Rndm Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Vet noen hva dette er for noe? ( Det er _MANGE_ flere prossesser som starter enn det som vises i dette screenshotet.) Det bare plutselig begynte å starte med maskinen. Vet noen hvorfor dette starter med maskinen min? Og hvordan man kan fjerne det? Det er veldig irriterenes. Når jeg starter får jeg sinsykt mange bokser med feilmeldinger, og jeg kan bare glemme å skru av pcn fordi den får ikke slått av alle prossessene automatisk, så da må jeg manuelt gå igjennom alle, og det blir bare dumt. Har prøvd å fjerne de fra å starte, men når jeg starter maskinen igjen, så legger de seg automatisk i startup lista. Takk for svar! ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 wow! format c: sier jeg installer windows på nytt Lenke til kommentar
Rndm Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Ops , ser at kanskje dette ikke er rett sted å poste denne tråden. Får håpe en admin flytter den til en riktig kategori. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jo, jeg tror det er riktig sted. Jeg ville tatt å bootet opp i Safe Mode, og gjort et par grundige søk etter alt som finnes. Lenke til kommentar
Rndm Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 hva skal jeg se etter i safe modus da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du har vel installert Anti-virus på maskinen din? Lenke til kommentar
Rndm Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Har ikke det, da jeg nesten ikke er kobla mot nett med den. Prøvde å få det fjerna med CCleaner, men den fjerna det ikke. Får prøve å installere AVG eller no da, å se om den fjerner det. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Følg Veiledningen Loggene poster du her i tråden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå