hwknut Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har hørt mye snakk om longhorn og lurer på hva det egengtlig er! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er Microsofts kommende OS. Skal etter planen komme i 2005. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Neste hovedversjon av Microsoft Windows. Altså som i: -Windows 2000 -Windows XP -Windows Longhorn Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Egentlig WinXP med småforandringer, Palladium og nytt filsystem Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Egentlig WinXP med småforandringer, Palladium og nytt filsystem Samt, total forandring av GUI, pluss, pluss, pluss.... Longhorn kommer til å kreve en meget god maskin. Første Windows OS som krever et 3d-kort.. *gleder meg* Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er longhorn noe å glede seg til? Har hørt masse snakk om full innspeksjon av pc'er ol. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er longhorn noe å glede seg til? Har hørt masse snakk om full innspeksjon av pc'er ol. Det fikser crackerene for oss, det vet du Lenke til kommentar
texaco Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 humm.. glede seg... tja Maskina mi skal kunne yte maskimalt i spill... vil derfor ikke ha et operativsystem som sluker halve maskina. nuff said. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er longhorn noe å glede seg til? Har hørt masse snakk om full innspeksjon av pc'er ol. Det fikser crackerene for oss, det vet du Du har ingen anelse om hva Palladium er og hvordan det virker du, har du? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Longhorn = kodenavnet til neste windows versjon. Longhorn.. er ikke det en type afrikanske kyr også? De med lange horn? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er longhorn noe å glede seg til? Har hørt masse snakk om full innspeksjon av pc'er ol. Det fikser crackerene for oss, det vet du Du har ingen anelse om hva Palladium er og hvordan det virker du, har du? Ikke god peiling, nei. Men jeg vet hva det går i. Kort fortalt så skal det bli umulig å bruke ulisensiert programvare, samt kopiere, osv... Men jeg tror fremdeles at crackerene vil finne en utvei... Det har de alltid gjort, og det kommer de alltid til å gjøre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Egentlig WinXP med småforandringer, Palladium og nytt filsystem Da kan man likegodt si at Windows XP er Windows 2000 med små forandringer. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er longhorn noe å glede seg til? Har hørt masse snakk om full innspeksjon av pc'er ol. Det fikser crackerene for oss, det vet du Du har ingen anelse om hva Palladium er og hvordan det virker du, har du? Ikke vær _for_ bråkjekk nå Lenke til kommentar
ratata Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 ehm, longhorn er ikke palladium. og... palladium heter NGSCB(Next Generation Secure Computing Base) nå. correct me if im wrong Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Palladium skal det litt til å cracke (viss ikke MS holder sin vanlige standard) da alt skal være kryptert og greier... Hva har man Linux til ? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Men man kan kanskje cracke den programvaren man skal installere uten lisens? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Men man kan kanskje cracke den programvaren man skal installere uten lisens? Palladium er mer heavy saker en lisens... Det er ett eller annet med at programvarene bare funker på _en_ pc, da hver PC har sin egen krypteringsnøkkel.... Jeg kommer IKKE til å skaffe meg NOEN SOM HELST Palladium/NGSCB baserte greier... Av protest! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Er longhorn noe å glede seg til? Har hørt masse snakk om full innspeksjon av pc'er ol. Det fikser crackerene for oss, det vet du Du har ingen anelse om hva Palladium er og hvordan det virker du, har du? trodde det ble gjort temmelig klart at longhorn og palladium er 2 forskjellige ting Lenke til kommentar
ratata Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 http://www.eros-os.org/pipermail/cap-talk/...rch/001117.html kraftige saker ja jeg kjøper heller ikke noe slikt vas! Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 grunnen til at for eksempel spill er så lette å cracke er jo at beskyttelsen blir lagt på etterpå. det er noe helt annet når cracken er inni spillet. de som henger med husker rayman (3d) som kom i butikkene lenge før noen greide å cracke det. når et helt nytt OS skal skal lages, og Microsoft står bak, så kan du være sikker på at de setter inn temmelig store ressusrer for å forsøke å gjøre os'et umulig å cracke eller bruke en ulovlig versjon/lisens. og de (med gyldig lisens) kommer sikkert til å bli overvåket i ekte Big Brother stil. når longhorn kommer, har jeg forhåpentligvis gått over til Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå