Flimmer Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei. Er det noen som vet hvordan mann fjerner "skygge-effekten" Iframe lager på denne siden? http://web.bu.it-akademiet.no/wmd5richardr/pump/ (Ja, jeg er klar over at IFRAME ikke er særlig populært) Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 >Er det noen som vet hvordan mann fjerner "skygge-effekten" Iframe >lager på denne siden? Jeg fant ut av det 'frameborder="0" ' http://web.bu.it-akademiet.no/wmd5richardr/pump/ Er det noen som kan skjekke siden i andre browsere en IE 6 og Opera 7.1? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg bruker Opera 7.10, og alt ser ut til å funke bra. Men, jeg regner med at du ikke er helt ferdig. Ellers så er siden bra bygget opp. Oversiktlig og halv pent. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 er på skolen og surfer på nettet med IE 6 siden funket den :wink: Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Var det ikke nettopp _andre_ browsere enn Opera 7.1 og IE 6 Flimmer spurte etter? Testet med Mozilla 1.2.1, så helt topp ut. Faktisk penere enn i Opera 7.03, hvor det var små mellomrom i forbindelse med borderen rundt midtframen. Ei meget smooth side Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Var det ikke nettopp _andre_ browsere enn Opera 7.1 og IE 6 Flimmer spurte etter? Jo, ved nærmere ettersyn så har du nok rett. :oops: Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 >Men, jeg regner med at du ikke er helt ferdig. Designet er ferdig minus IFRAME biten. Skal også ligge et bilde på førstesiden. Dette er en skoleoppgave og vi må skaffe bildene selv. Hvor finner jeg treningsstudio bilder (bortsett fra på slike sider)? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Dette er en skoleoppgave og vi må skaffe bildene selv. Hvor finner jeg treningsstudio bilder (bortsett fra på slike sider)? Se her og her og gjerne her Og se om du finner noen bilder du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå