Gå til innhold

Oppstartsproblem, enda med at tastatur og mus slutta å virke

Anbefalte innlegg

Problemet mitt er at eg fekk plustelig ikkje lov å komme inn i windows 2000 lenger. Feilmeldinga var noke om at fila winntsystem32configsystem kunne vere skada eller mangla. Den kunne bli fiksa ved hjelp av cden. Sidan eg ikkje fann ut korleis eg skulle få fiksa denne fila ved hjelp av cden så tok eg like godt og fann ein eldre backup av fila og la den inn der den ødelagde låg. Dermed dukka det opp eit nytt problem. Eg fekk no logga inn, men verken tastatur eller mus vil virke! Så no har eg spekulert på om eg må ta heile config mappa ut av backupen og bruke den, men sidan eg har sutte og tulla med dette i fleire timar no vil eg gjerne forhøyre meg litt med folket der ute før eg gjer gale verre!

PS: Om noken veit korleis eg kan få reparert/sjekka filer ved hjelp av gjennopprettingsverktøyet til windows 2000 hadde det vore fint med eit hint!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg ville kjørt instalasjonsprogrammet til WINDOWS 2000 på nytt. Da tror jeg instalasjonsprogrammet vil fikse dette selv, uten å slette eller ødelegge noe mer. Jeg tror heller ikke instalasjonsprogrammet vil erstatte versjonen av Windwos som ligger inn, bare reparere feil og mangler.

Prøv dette, jeg her ingen andre råd akkurat nå.

Lenke til kommentar

Har dårlig tru på det der, alt som høyrer til installasjonen no vil jo forsvinne! Kjernen i problemet no er korleis eg skal få mus og tastatur til å virke igjen. Har klart å få komt meg inn att i windows 2000, men det er jo fint lite eg får gjort når verken tastatur eller mus virkar.

Lenke til kommentar

Prøve nettopp å bytte ut heile config mappa med den frå backupen. Utfallet blir det samme. Får komt meg inn i windows, men får altså ikkje gjort noke sidan både tastatur og mus ikkje fungerer. Det som eg ikkje forstår er kvifor dette skjedde, det einaste eg gjorde var å skru av pcen på vanlig måte for så å skru den på igjen... :(

Er det virkelig så gale at eg må legge det inn att på nytt for så lite?

Lenke til kommentar

Du mister ikke alt som du har lagt inn. Du trenger bare å reinstallere, ikke å gjøre en ren installasjon. Det er bare å velge reparer etter at installasjonen har søkt etter tidligere windows-versjoner...

Lenke til kommentar

Om eg prøva å reparere får eg to valg; enten å reparare via gjennopprettingskonsollen eller en nødreparasjon. Nødreparasjonen påstår at det ikkje er noke operativsystem å reparere på partisjonen (på same tid som installasjonprogrammet frårådar meg å installre på nytt på samme partisjon sidan det er operativsystem der frå før), og med gjennopprettingskonsollen anar eg ikkje ka seg skal gjere for å få dette tilbake på skinner.

Lenke til kommentar

Eg finn rett og slett ikkje dei rette filene eg...:(

Sidan eg har dualboot med XP (som eg sit i no) så sjekka eg kva slags drivarfiler som låg inne her på tastatur og mus, og alle desse filene ligg der dei skal i w2k-installasjonen. Eg har også prøvd å ta XP filene, utan hell (maskina ville ikkje boote i w2k då). I tillegg har eg prøvd å gje drivarfilene andre namn, men det ser ikkje ut til å spele noko rolle, eg kjem meg inn i windows då og men får altså ikkje gjort noko. Spørs vel om eg må ta fram den 2 mnd gamle backupen....... :roll:

Lenke til kommentar

...kanskje det ikke finnes drivere til mus og tastatur....tåpligste forslaget eg har hørt dette århundre. Slikt er jo standard med win2k og alt anna.

Jeg antar at mus og tastatur funker, helt til du er innlogga i win2k? da funker det ikke? ( dette kan jo testes med å gå inn i bios )

Se om du kommer inn i "Safe Mode", trykk F8 når du starer pc'en, etter bios greiene, men før startskjermen til win2k....skal komme opp en meny der...se hvordan det funker. Viss du kommer inn og mus funker, da se om du kommer inn i enhetsbehandling og får slettet mus og tastatur der ->så restart, windows legger de inn på nytt av seg selv

Lenke til kommentar

Kom meg inn i sikkermodus, men tastatur og mus virkar framleis ikkje. Eg prøvde å gjennopprette "system hive" med den som blir lagt inn ved installasjon, og då søker den etter alle komponentar, inkludert mus og tasataru. Problemet er jo at eg ikkje får komt i gang med installeringa sidan eg ikkje får handtert insallasjonsveivisaren!

Så det eg kom til å tenke på var eit program eg var borti tidlegare. Der kunne ein starte to operativsystem på ein gong. Altså ein starta maskina i det eine og ved hjelp av dette programmet kunne ein starte det andre os'et i et vindu inne i det os'et maskina står i (knotete forklart men....). Vmware eller noke sånt trur eg det heitte. Kunne det tenkast at det ville gå å starte w2k i eit slikt vindu her i XP og så få køyrt alle desse installasjonane gjennom dette??

Lenke til kommentar

No gadd eg ikkje meir, og la inn att den to år gamle backupen. Alt fungerer men noken program må installerast. I etterpåklokskapens lys var det vel dette eg burde ha gjort med ein gong i staden for å gruble og prøve i dagesvis..... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...