Sk!ppy Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei. har et nyhetsystem, hvor jeg har et textarea felt for ingress, og et for selve nyheten. men jeg kan tydeligvis kun ha den ène som tinymce <tr> <td align="left" valign="top">Ingress: </td> <td><textarea name="ingress" id="elm3" rows="8" cols="60"></textarea> </td> </tr> <tr> <td align="left" valign="top">Nyhet: </td> <td><textarea name="ingress" id="elm3" rows="13" cols="60"></textarea> </td> </tr> taKk om noen har løsningen! Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har du forsøk å bruke forskjellige id på textområdene? Bruk av samme id to plasser er uansett en veldig dårlig praksis. Det er fult mulig å ha flere tinymce objekter. Hei. har et nyhetsystem, hvor jeg har et textarea felt for ingress, og et for selve nyheten. men jeg kan tydeligvis kun ha den ène som tinymce <tr> <td align="left" valign="top">Ingress: </td> <td><textarea name="ingress" id="elm3" rows="8" cols="60"></textarea> </td> </tr> <tr> <td align="left" valign="top">Nyhet: </td> <td><textarea name="ingress" id="elm3" rows="13" cols="60"></textarea> </td> </tr> taKk om noen har løsningen! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Har ikke prøvd det, men det er id="elm3" som definerer den som TinyMCE objekt, og den id'en som har designet jeg ønsker på editoren. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men det er det som er problemet. Du skal ha to TinyMCE-objekter, altså må du ha to id'er. Styling kan du bruke en class til. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Fikk det til ved å kopiere id' og endre navn til elm1 og elm3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå