Simen Løkken Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Lurer du på hva de gamle grekerne spilte i antikken? Her har du svaret.. Les mer Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hmm... Husker jeg sto på spillehallen og hamret løs på knappene på en "Rygar"-maskin på midten av 80-tallet. Lenke til kommentar
Razoroth Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Spillet setter raskt tonen i det som må være historiens klammeste og mest selvhøytidelige dialog som ville gjort selveste Uwe Boll stolt. Pent Simen, pent. Ble mye humring da man leste artikkelen. Keep it up! Det finnes endel eldre titler man skulle ønske fikk en remake. Dessverre tror jeg en remake av f.eks Final Fantasy VII forblir en våt drøm blant oss dødelige. Endret 23. juli 2009 av Razoroth Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Får håpe de lager en wii-make av Mafia og Simen blir satt til å teste det. Tenke seg at du kaster bort tiden din på dette spillet her Simen, tsk tsk. Nå kan du bare angre. Humret når jeg leste. Så spillet ga meg jo indirekte noe da. Men det frister litt å se dialogene i dette spillet, kanskje de er lagt ut på Youtube eller annet for å sjekke opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg